marți, 4 februarie 2014

...si rachiu-l beau cu sticla..nu-mi pare rau de nimica!!!

Salutare!

Acum 27 de ani, cam pe vremea asta, am ajuns aici..

Nu stiu cat stau.

Daca as incerca sa fac un rezumat al celor petrecute, as spune doar ca am avut si am o viata frumoasa.
Mama, tata si sora mea m-au iubit si m-au indrumat, m-au certat si m-au incurajat, m-au sustinut si au facut tot ce a fost omeneste posibil sa cresc in armonie si in liniste.

Ar fi de prisos multumirile.

Apoi oamenii pe care i-am cunoscut..si ei m-au ajutat, voit sau nu, sa ma educ, sa evoluez, sa inteleg mai mult, sa simt mai mult, sa-mi pese..

Am fost extrem de rea cateodata, buna si blanda alteori, am gresit, am invatat si incerc s-o fac in continuare..

Nu stiu unde duce calatoria mea, care este urmatoarea destinatie, cine ma va insoti si cat va dura. De aceea, incerc si de cele mai multe ori imi si iese, sa ma bucur din plin, sa rad si sa plang, sa constientizez tot ce mi se intampla..
Iar cand voi pleca, sa fiu multumita si impacata ca am TRAIT si n-am existat doar..

Vreau sa multumesc tuturor pentru urari. Nu ma asteptam sa fiti atat de multi cei care v-ati gandit la mine astazi..

Va doresc sanatate si liniste, putere sa gasiti solutii la provocarile vietii, intelepciune si multe bucurii!


Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu