duminică, 22 septembrie 2013

Back.



A venit, a venit toamna..acopera-mi inima cu ceva..

Tare dezgolita m-am simtit azi dimineata..sufla un vant rece si neprietenos ce si-a facut loc pe sub sacoul meu negru si sobru, cu sigla Libra Internet Bank atarnata in piept, pe partea stanga..in dreptul inimii..
Ca o medalie mica si rotunda, medalie obtinuta cu sudoarea fruntii si tocirea flecurilor..

N-am mai scris. N-am mai vrut.

Este fabulos cate lucruri ni se intampla.

N-o sa mai scriu despre mine, ci o sa scriu despre NOI. 
E mult mai usor cand faci parte din ceva..e mult mai linistitor cand stii ca mai sunt si altii care gresesc ca tine, rad ca tine, muncesc ca tine, iubesc ca tine..

Desi nu ne place neaparat, spiritul de turma se afla in fiecare dintre noi. Putini sunt cei care se diferentiaza clar si drastic de marea majoritate. Ce e cu adevarat ciudat, este ca, pe cat de mult ne dorim sa iesim in evidenta ca si entitati fantastice si mirobolante, pe atat de confortabil ne e sa ne comparam cu altii..mai ales cand o dam in bara. Pe principiul "no lasa draga, ca si aia au facut la fel...suntem oameni si suntem supusi greselii"..Sanchi..ce sa-ti povestesc! 

Am iesit alaltaseara in oras cu un barbat. Dupa cateva minute, m-am trezit ca-i spun in fata.."Auzi, esti un ciudat.."

A zambit. 

Eu ma machiez de multi ani. Am considerat intotdeauna ca e normal si firesc, femeie fiind, sa nu arat ca prietenul meu..ar trebui sa existe o vaga diferenta macar..

"De ce te machiezi?" m-a intrebat ciudatul..
"Esti atat de nesigura pe tine incat ai nevoie de machiaj?"
"La ce esti cu adevarat buna, Cristina?"
"Ti-ar placea ca eu sa te plac?"
"Ce e iubirea pentru tine?"


Cred ca acestea au fost cele mai grele intrebari la care a trebuit sa raspund vreodata.
Dar am raspuns..copilaresc si stangaci..dar am raspuns...

Ma machiez pentru ca n-am trasaturi deosebite..sunt stearsa fara ruj si rimel..
...dar ai o personalitate ca un curcubeu, mi-a spus..nu ai nevoie de ruj..

Da, mi-ar placea sa ma placi..cu totii vrem sa fim placuti in societate..
...si daca nu te plac, vei fi afectata? Sunt atatia altii care te plac..

Iubirea este pentru mine..este..cum sa spun..
...daca nu stii ce cauti, cum crezi ca vei gasi?

Cred ca sunt cu adevarat buna la..nu stiu la ce..:(
...incearca sa afli si valorifica. In asta sta toata puterea ta ca om..


Si mi-am dat seama brusc ca eu sunt aia ciudata. 
Si superficiala. Cu gesturi controlate, machiaj si manichiura impecabila, vrand sa fac impresie buna intregii lumi.

Isi savura vinul si privea in gol. 
Atata liniste si caldura, atata relaxare..

Si eu ma simteam din ce in ce mai rau..Nu pentru ca exista riscul sa nu ma placa, ci pentru ca nu prea mai gaseam nici eu motive sa ma plac..

V-ati intrebat vreodata la ce sunteti cu adevarat buni? 
V-ati intrebat vreodata ce e pentru voi iubirea?
V-ati intrebat vreodata cat sunteti de superficiali?

Eu n-am facut-o pana in seara aia.

Va invit sa va ganditi la asta..sunt intrebari cheie, cu raspunsuri cheie..


P.S. Bucati de suflet inca exista..in functie de stare si de feeling, voi scrie si aici si acolo..


Bine v-am regasit, dragii mei!

:)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu