joi, 1 august 2013

Just happy..




Nu am timp sa scriu. Ma dispera.

Viata mea a intrat pe repede inainte..
Am momente in care raman in urma, prinsa in amintiri..nici ele foarte vechi..
E o hora in care toti topaie, fiecare in felul lui, in ritmul lui..mai pierd linia melodica..mai obosesc..ma opresc cate putin si o iau de la capat..

Am urat rutina si-o voi uri toata viata..De asta mananc condimentat, de asta sunt efervescenta, de asta fac tampenii..
Noul job imi ocupa mult timp. Cantitatea de informatii este gigantica..plec dimineata, vin seara..
Seamana a rutina..Astept vinerea ca un scolar vacanta de vara..si maine e viiiineeeeeri! :D

Weekendul trecut am comis-o periculos. Am de gand sa repet schema! 
Mi-am reconfirmat sentimentul ca "nu mai duc" luni dimineata..la fel si marti..si miercuri..si azi m-am trezit cu o ora mai tarziu..
Dar zilele-s atat de pline si trec atat de repede, incat nu-mi ramane decat sa ma bucur de viata!

Mediul de lucru la banca este mai sobru comparativ cu alte domenii. Am noroc de colegi foarte faini. Frumosi, tineri, cu simtul umorului si harnici..si printre mormane de hartii, operatiuni si stamplile trantite o data la 3 secunde, mai sunt si momente extrem de funny.
Ieri a intrat in sucursala varianta cheala si autohtona a lui BatmanSupermanCaptainPlanet.
Nu-l descriu pentru ca e din Brasov si n-as vrea sa ma ia de guler..Cert e ca arata bine, putin tough guy, asa..purta o "armura" contemporana similara celor pentru motociclisti..sexi madar facar, ce sa mai..N-am inteles ce cauta si ce vroia..a stat cateva minute, a semnat niste hartii si a disparut in agitatia metropolei pe o motocicleta portocalie..
Am intrebat si eu, sfioasa..Dar ce era cu Batman? 
Dupa rasete isterice, mi se aduce la cunostinta ca Batman e un nene de la firma responsabila cu paza si ca a fost actionat butonul de panica..a fost doar un test!

Ah..ma gandeam..sa ai un Batman numai al tau..sa apesi butonelul si pana-ti fluturi pletele si-ti umezesti buzele, el sa fie deja acolo..pe motor, fioros si chel..sau cu par..n-am pretentii de genul asta...ce romantic! Chiar romantic..

M-am trezit din reverie..si m-am reapucat de treaba. 
Directorul sucursalei si implicit, seful meu, m-a poreclit Printesa Notarilor.
Am un succes fantastic la notari..si nici cu arhitectii n-o duc rau..:D

Dar dupa munca, munca si iar munca, meritam si relaxare..nu duc lipsa!
Aproape zilnic "semnez condica" la Kafe Pub..locul e frumos, muzica e superba, oamenii de acolo sunt minunati..si dupa ce rup usa bancii, cu pas saltaret ma indrept spre cafenea..voie buna si atmosfera placuta, adica reteta perfecta pentru a-ti incarca bateriile..

Astazi, dupa serviciu, m-am oprit cu 3 prietene acolo..nu ne-am vazut de zile bune si faceam un scurt rezumat a celor petrecute cu fiecare dintre noi..
Ca de obicei, eu am vorbit cel mai mult..mi-e ciuda pe mine ca nu-mi tace gura asta nici 3 minute..care 3 minute?! 3 secunde!!!
Si am ras si am povestit..si am ras..si am petrecut foarte fain..la un moment dat, bricheta cu care m-am tot jucat minute bune, a inceput sa scoata un sunet ciudat si sa "piarda combustibil"..

Au urmat secunde de groaza.

Cu ochii mintii am si vazut cum bubuie chiar acolo, sub nasul nostru..si sa vezi spaima pe chipul fetelor..Si ce faci atunci cand vrei sa-ti salvezi pielea de o bricheta? Pielea ta si a prietenelor tale? 
Actionezi ca Bruce Willis, in Greu de ucis..sau de Bubuit..
O iei si o arunci cat poti..la masa alaturata..sa bubuie acolo..

La masa alaturata, trei pisici isi rasuceau suvitele si-si tuguiau buzitele pe ritm pe jazz..
Strig cat pot de tare :
Scuuzeeee! Scuzescuzescuzeeee!

Pisicile - nicio reactie..una dintre ele ridica o spranceana cu o tona de dezgust, se uita la bricheta si cu o fata tampa incearca sa intrebe ce s-a intamplat..nu apuca! 
Ca s-o scutesc pe gretosica, ii zic..stii, a inceput sa iasa gazul din bricheta aia..sfaraia ca dracu..mi-a fost frica sa nu explodeze..si am aruncat-o la voi..

Am spus adevarul. Gretosica s-a transformat in Supergretosica..Si-a intors mladioasa ca un scripete ruginit gatul si si-a continuat povestile boring impreuna cu celelalte gretosele.

La noi la masa, veselie..
Pfuuiii! Bine c-am scapat cu viata!

Dupa ce ne-am terminat paharele, ne-am pupat si imbratisat prieteneste si am zbughit-o fiecare la treaba ei..

Maine e vineri! Si cu asta am spus tot!



Haideti, dragii mei!

E weekend imediat! Let's party oooooon!

Pe curand!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu