marți, 2 iulie 2013

Frustrat? Ia o pauza..



Frustratii.

Ii intalnesti peste tot.
La piata, la teatru, la sala, la dracu..

Sunt o categorie aparte si totodata sunt comuni ca papadiile.

Fiecare dintre noi vine cu un mare bagaj..Strangem si bune si rele din ceea ce am trait.
Unii au valize imense, incapatoare, cu sigla LV pe ele,  in care frustrarile sunt ordonate frumos..dupa culoare si textura. Ca sa le fie usor distinsilor sa le gaseasca cand baga mana in traista..
Altii-s mai dezorganizati..buccele si buccelute, gentulite mici si prea putin practice, dar reusesc si ele, dragutele, sa inmagazineze deceptii si noduri inghitite..Sunt utile in felul lor si acestea..

Dupa un weekend ingrozitor de greu sub aspectul serviciului, duminica seara, pe la ora 8, imi beam cafeaua intr-o carciuma cu pretentii din inima Brasovului. Mi-au tinut companie niste oameni interesanti si amuzanti..atunci i-am cunoscut si am rezonat de minune.
Seara s-a incheiat la Madalina, cu povesti multe si emotionante, cu rasete si ceai de salvie, la 3 dimineata.
Luni urma examenul la Epidemiologie. E lesne de inteles ca citisem doar titlul primului capitol..
Asa ca m-am trezit la 5 dimineata. La 6 dormeam inapoi. La 7 iar m-am apucat cu sarg si sila de citit. La 8 am renuntat..

Examenul s-a desfasurat fara probleme ..astept rezulatul acum, dar nu-mi fac griji.
Inca doua, si-i gata sesiunea..Urmeaza cursul festiv saptamana viitoare si banchetul, la care nu voi merge.
Apoi CONCEDIU...10 zile in care nu vreau sa aud altceva decat valurile marii si propriile-mi ganduri.

Va spuneam mai demult ca-mi plac oamenii, la pachet cu povestile lor..
Din fericire, cunosc (adica am intalnit) foarte multi..am inceput sa fac chiar un studiu (la nivel mental, desigur)
legat de motivele noastre de a fi asa cum suntem.

Ce ii face pe oameni sa actioneze intr-un fel, sa gandeasca intr-o anumita maniera, sa simta ceva si nu altceva?
Inainte auzeam povestea si atat. 
Acum ascult. E obositor, pentru ca n-am antrenament..
Dar in timp voi intelege mai mult decat reusesc acum s-o fac...

Ideea e ca suntem rezultatul a ceea ce am trait/gandit/simtit pana in secunda asta..si asta..si asta..
Si timpul trece..

Din cei multi pe care i-am intalnit, o buna parte sunt relativi normali..Nu ca as vrea sa jignesc pe cineva, dar este expresia care cred ca ne defineste cel mai bine pe cei care, desi avem greutatile si demonii nostri, incercam sa ne si bucuram de unele lucruri.
Celor mai binecuvantati, ne si iese..

Insa am avut si sansa (pentru ca e ceva!!!) sa-mi petrec timp in compania unor oameni pentru care nemultumirile si frustrarile uriase erau dirijorul.
Un dirijor hiperactiv, care nu si-a luat pastilele intr-o dimineata..
Un rezultat haotic, zgomotos si fara sens..asa e viata unora..ei nu sunt atat de norocosi.

Viermele invidiei si al rautatii ne musca pe toti la un moment dat..Unii se spala repede, cauta antidot, il administreaza si gata! Se vindeca!
Altii, in schimb, stau si zac..uratenia caracterului lor ii devoreaza incet si sigur..
Blesteama si arunca cu noroi, rad in batjocura si inferiorizeaza pe altii..
De ce?!
Pentru ca incearca sa-si creasca stima de sine..

Fiecare dintre noi este constient de lipsurile sale si de punctele forte..
Un om puternic, in opinia mea, poate discuta in limita confortului sau psihic despre framantarile lui, despre ce-l face sa devina prost si rau..
O tentativa de caracter frumos va masca tot ce-l descentreaza prin superficialitati..ca un caine care tocmai si-a facut nevoile in iarba..dai cu pamant si gata!
Asta s-o crezi tu!


Imi plac frustratii pentru ca ma amuza. Mie imi place sa rad. Rad mult..
Dar am si plans mult pentru fapul ca unii s-au gasit sa-mi arate cat de buni sunt ei..pardon, s-au gasit sa-mi spuna, ca la capitolul fapte au restanta..
Dar acest lucru se intampla  pe vremea lui Burebista..cand eram firava sufleteste si permiteam oricui, oricand, sa ma jupoaie de vie cu rautati si vorbe pe dos.
Acum e doar amuzament si subiect de barfa cu prietenele mele..

Cunosc femei si barbati deopotriva extrem de afectati de aceasta maladie. Prin toti porii emana rebuturile vietii pe care au visat-o, dar n-au intreprins nimic in acest sens..
Si e ok sa-i lasi sa spuna..sa judece si sa fie batjocoritori.
Daca s-ar interzice si asta, ar avea loc sinucideri in masa.


Ceea ce n-ar fi chiar rau!




Pe curand, dragii mei!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu