sâmbătă, 29 iunie 2013

Sleepy..








Stiti sentimentul ala de sambata dimineata, cand te trezesti in timp util, iti pregatesti micul dejun si-ti savurezi cafeaua in tihna, programandu-ti la nivel mental tot ce ai de facut in urmatoarele ore?
Eu nu-l stiu..
Si astazi m-am trezit la ora la care trebuia deja sa plec spre serviciu..
Adica la 8 fara 2 minute..
Si cum sunt plina de tabieturi pana-n maduva oaselor, ma apuca panica de fiecare data..Nu pentru ca as intarzia sau ceva, ci pentru ca nu am mancat, nu am timp sa-mi beau cafeaua, plec ciufulita si nemachiata, alerg pe strada si sunt neagra de nervi..
Dar am capacitatea de a ma calma brusc.

Asta ca sa va faceti o idee despre ziua mea de astazi.
Ne-am intins aseara la povesti si cateva beri in oras..6 ore de somn mi-s suficiente de obicei..Dar am facut greseala sa opresc alarma..si "mai stau 5 minute" s-a transformat in "dorm de-a binelea inca o ora.."
Ca si Edith Piaf, je ne regrette rien..
Cu ochii mici si semne de cearsaf pe fata, am plecat in alergare usoara ( ca mai repede nu pot!) spre statie.
Si am ajuns chiar mai devreme decat autobuzul de Poiana..
Imi era foame..
M-am dus dupa covrigi..Desi era trecut bine de ora 8, la Petru nu deschisesera..poate pentru ca e ziua lui astazi..doarme si el mai mult..:)

Lucrand in ture, nu am notiunea de "abia astept sa vina weekend-ul"..
Cred ca este prima data cand ma oftic efectiv ca lucrez azi.
In seara asta are loc un eveniment la care chiar imi doream sa particip..:(
Le urez celor care merg distractie placuta si o seara nebuunaaa! Sper sa nu mai ratez data viitoare..

Si ca sa ma consoleze, cursurile de Epidemiologie imi amintesc de pe masa ca am de invatat si ca, daca as fi iesit in seara asta, maine as fi dormit ca o purcica..rezuta ca nu citeam, rezulta ca era naspa la examen..
Asa ca imi voi aduna ultimele puteri si voi face ordine in sertarasele din creier, astfel incat sa mai incapa si Epidemiologia asta stufoasa..

Mai tarziu vorbim despre planuri de viitor! ;)

O sambata relaxanta va doresc!

Pe curand..








2 comentarii: