duminică, 28 iulie 2013

Eu si Edith Piaf..nu regretam nimic.



Am avut un weekend complet nebun.
Si inca nu s-a terminat..

O sa apreciez mult mai mult timpul liber..adica doua zile pricajite, pe numele lor sambata si duminica...
De la o varsta, punem pret mai mare pe calitate..putin si bun!  ;)

Party pana la 7 dimineata, somn 3 ore si de la capat..incepand de vineri seara..
In mod uzual, dupa ce ma privez de binemeritatul somn, in afara de faptul ca arat dubios, sunt si o companie naspa. Si pentru mine si pentru ceilalti..Dar am ajuns noaptea trecuta la concluzia ca nu mori daca pierzi o noapte. Chiar nu se moare din asta..Ma rog, votca a fost un factor important in concluzia mea! La fel si prietenii mei..

Scenariu.

Ai o stare faina, te distrezi, esti relaxat si te simti foarte bine. Universul comploteaza impotriva ta (urmare a propriilor tale actiuni, nu tocmai inteligente) si se intampla ca cineva/ceva iti strica starea.
Nu te bate, nu te injura..doar iti spune ceva si te intoarce pe dos.
Brusc, toate sinapsele tale au loc doar ca sa-ti mentina starea de nervi. Te complaci, te strofoci, traiesti intens toata faza aia, fiecare celula a ta e megarevoltata..bla bla bla..si pui mana pe telefon. Si scrii un mesaj. Ii dai send.

Pfff! Ce bine e! Ca o limonada proaspata, la umbra, cand afara-s 40 de grade..

Te mai invarti, te mai sucesti..te-ai calmat..primesti un feedback si nu e cum vroiai tu. Si incepi, fratioare! O ploaie de invective si de reprosuri si scrii si stergi si scrii si mai urat si stergi iar..si dai send..si te simti perfect!

Apoi te iei cu altele pret de cateva minute si-ti reintri in starea de euforie potrivita pentru sambata seara..Se face dimineata!
Soarele n-a fost in club, nu e obosit, deci e la fel de matinal..iti trimite niste raze dragalase si caldute prin geam..ai mai vrea sa dormi, dar e pacat! E duminica..trece repede ziua! De ce sa nu profiti?
3 ore de somn sunt mai mult decat suficiente! Nici Einstein nu dormea mai mult!

Te dezmeticesti nitel, pui mana pe telefon..News Feed..te sageata un gand despre o discutie aiurea de noaptea trecuta..niste mesaje trimise..
Iei telefonul si incepi sa citesti.

Panica, frate..ca la cutremur!!!

Asa am patit eu azi dimineata! In prima faza, m-au apucat niste regreteee! Si niste emotii! Si niste nu stiu ceeee..

Dupa trei guri de cafea, vezi altfel lucrurile!
A fost prima data in viata mea cand, desi in mod clar am exagerat cu ce ceea ce am spus, nu-mi pare rau. Si nu-mi pare rau pentru ca reactia mea a fost o contrareactie la ceva ce m-a facut sa ma simt prost...Extrem de prost..

De foarte multe ori mi-am cerut iertare si daca era negru pe alb pentru toata lumea ca n-am gresit eu. Unii au luat-o ca pe un semn de slabiciune...O faceam doar de dragul armoniei. Nu-mi place sa ma cert. E obositor si plictisitor.
Aseara am fost ca un copil caruia nu-i cumperi Kinder Bueno cand esti cu el la Kaufland..si se tranteste pe jos si bate din picioare ca un descreierat..

Pentru faptul ca m-am simtit vizata si atacata de o afirmatie..o simpla si tampita propozitie, am experimentat o forma ciudata de agresivitate..Vad agresivitatea ca pe o forma de adaptare sau o rezultanta la zgandarirea unor frustrari..nu poti sa treci peste, si devii agresiv..verbal, fizic, non-verbal..

Si cu toate ca fiecare litera din fiecare cuvant al fiecarui mesaj pe care l-am scris completa constiincioasa mormanul de frustrari, tot nu m-am abtinut..Ma puneau intr-o lumina de doi lei tocmai cuvintele mele.
Si e ciudat ca nu regret..:)
Dimpotriva!
Am mai inteles si acum niste lucruri..

Cred ca cel mai important e sa nu te minti pe tine. Mai bine ii minti pe altii..dar trebuie sa fii sincer cu tine. Fraier de sincer..sa-ti spui totul in fata, sa accepti, sa digeri lucrurile..sa ti le repeti pana cand vin din inertie..Sa nu te agati de gesturi, sa nu interpretezi, sa nu fabulezi..Pentru ca iesi sifonat.

Exista, totusi, un minuscul impediment in aceasta teorie absolut miraculoasa pe care incerc sa mi-o implementez.
Sunt femeie!!!
Si noi cu asta ne hranim! Cu drame!

Ma uit la mine acum..in secunda asta..stau in fotoliu, cu laptopul pe picioare..ma cam frige. O sa-mi iau un cooler..am o fustita roz turbat, cu Hannah Montana..mi-au inghetat picioarele si am oja sarita..Cearcanele au trecut de mult de zona barbiei..M-am tiganit juma de noapte prin mesaje..Stiu ca am sarit calul si nu ma intereseaza. Pentru ca nici pe el nu-l intereseaza.

Deci toata lumea e fericita! :D

Am dat prea multa importanta unor discutii si unor oameni carora li se rupe de mine. Ajunge!
E fiecare pe pulpa lui..

Mai bine frustrata si avand curajul s-o recunosc decat..nevermind!


Urmeaza un somn dubios de adanc..o s-o rog pe maica-mea sa-mi puna oglinda sub nas din cand in cand, sa vada daca mai respir..apoi ma vad cu Radu..sa conduc! Apoi, Dumnezeu stie..


Hai! O duminica asa cum va doriti!


;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu