sâmbătă, 27 iulie 2013

Another shot!




Salutare!

Nu v-ati topit? Eu nu mai aveam mult.

Au trecut multe zile de cand n-am mai scris..N-am mai scris aici, de fapt..Am scris pe alte bloguri.

Nu stiam daca stiu sa scriu si despre altceva in afara de mine..Suna narcisist si probabil ca si e..
Exercitiul a fost unul constructiv! Aprecierile n-au intarziat sa apara nici pentru postarile celelalte..Am primit astazi pe mail o invitatie de a scrie pentru cineva..Am acceptat! Acum vom vedea ce iese..
Anyway..

Mi-am recitit acum cateva momente ultima postare..cea de duminica trecuta...nu obisnuiesc sa citesc ce am scris, dar trecand atatea zile, nu stiam unde am ramas cu povestea..:)

Eram tare trista saptamana trecuta..tristaaa..neagra de tristete! M-am albit intre timp! 
Iata ca toate se rezolva daca nu le dai prea mare importanta..

Saptamana asta a fost fabuloasa pentru mine! Incredibil de obositoare, ce-i drept. Dar fabuloasa!
Imi place (cel putin deocamdata!) noul meu loc de munca la maxim!!! 

Cu toate ca m-am imbolnavit de la aerul conditionat care-mi batea direct in freza, anuntand o sinuzita si dureri cumplite, cu toate ca am fost complet muta cateva zile, cu toate ca nu inteleg eu exact ce se intampla pe acolo..cu toate astea, imi place! Si-mi place mult!
De luni va trebui sa conduc. Masina bancii.

Abia m-am intors de afara. L-am rugat pe cumnatul meu sa ma asiste..adica sa ma reinvete ce m-a invatat instructorul acum cativa ani. Din fericire si totodata din pacate pentru mine, sotul surorii mele este sofer profesionist..mno..

Si eu am inceput cu intrebari gen..frana e in mijloc? Sau aia e acceleratia? Ca sa nu mai spun ca nu pot sub nicio forma sa calc acceleratia simultan cu ridicarea ambreajului.
E drept ca am si eu talentele mele, poate ca as putea excela in unele domenii..dar sofatul mi se pare epuizant. E o nebuloasa pentru mine cum sa faci atatea lucruri deodata, sa-ti folosesti si mainile si picioarele in acelasi timp..Ma depaseste! La final m-a incurajat, spunandu-mi : Sa nu-ti faci griji..primele zile e mai greu! Si in afara de asta..te vor ocoli ceilalti soferi! 
Mda..fain..

Am apelat la bunavointa lui Radu, un prieten..Si o sa ma intalnesc cu el, sa ma ajute..sa ma invete..sper sa aiba rabdare..si sa nu-l disper prea tare..

Ieri eram la banca. Nu mai trecea de 12..imi venea sa plang..
Lucrand mult timp in ture, am pierdut notiunea de luni-vineri munca, sambata-duminica liber..
Vedeam pe Facebook sau auzeam pe la prieteni ca abia asteapta vinerea..Mda..Nu prea intelegeam. Pana ieri..
Asa ca trebuie sa profit de aceste doua zile libere pe care le am! Si am inceput inca de aseara! Intr-o companie mai mult decat placuta, cu povesti si muzica pana dimineata..Am de gand sa repet schema in seara asta, dar ar trebui sa ma odihnesc putin inainte. Sunt certata cu noptile pierdute si de fiecare data mi se accentueaza sentimentul ca..m-am maturizat! Sa nu zic ca devin rapid si sigur babaciune..

Dar o sa vad ce si cum mai tarziu!

Dimineata, la cafea..
Cu prietenul meu cel mai bun si o prietena..
Ea imi verifica statusul legat de supararea mea de saptamana trecuta..nu stiu in ce masura a crezut ce i-am spus, dar chiar mi-a trecut. Nu doar supararea! Ci si sentimentele pe care incepeam sa le nutresc. Pentru ca ma luase valul..am fost asta iarna pe val..e cazul s-o las mai moale.

Si in timp ce vorbeam cu ei si explicam inflacarata niste tampenii, mi-am dat seama ca am (toti avem) o capacitate absolut fantastica de a-mi controla ce simt si ce gandesc. Mi s-a parut genial cum am vazut totul dintr-o perspectiva complet noua si complet diferita. Cea adevarata! Nu cea inchipuita de mine..ca in basmele cu feti frumosi si musculosi, etalandu-si bronzul si parul carliontat de pe piept la piscina..

Nu. Chiar nu exista asa ceva. Mi-a placut pentru cateva saptamani ideea de a ma indragosti! M-am indragostit de feelingul pe care mi-l dadea indragosteala. Din acest motiv am de gand s-o fac din nou si din nou si din nou..Mai ales ca-mi si trece fantastic de repede. 
Imi trece cand vad ca nu e reciproc. Cand vad ca nu-s speciala pentru el. Cand vad ca ii e indiferent. Cand vad ca nu scrie, nu suna, nu e curios, nu intreaba, nu vorbeste. ..decat daca are nevoie de ceva. Imi trece! Si e foarte bine!
Si-mi trece fara cicatrici si resentimente..probabil am ajuns in punctul in care am inteles ca eu imi sunt suficienta pentru propria-mi fericire..

Am inteles asta! Si am mai invatat ceva..daca nu stii un lucru, intreaba..nu fa presupuneri si conexiuni inutile...
De asta ma voi opri din acest vartej doar atunci cand va fi reciproc, cand voi simti ca-s speciala pentru el, cand nu-i va fi egal ce mi se intampla, cand va scrie si va suna, va intreba si va vorbi..
Pana atunci, let's have some fun!

Nu-s Lapusneanu! 
Daca tu nu ma vrei, e ok..in doua zile nu te mai vreau nici eu! :D
Si aceste doua zile au trecut!

Ma voi pregati pentru seara ce urmeaza! Nu stiu unde ma duc si ce fac, dar va fi special!

Un weekend lung va doresc!

Pe curand!

P.S. Mi-ai spus asa..De cele mai multe ori, vom gasi raspunsurile in noi..
Asa este! Ai avut dreptate! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu