duminică, 21 iulie 2013

Imi pare rau..





Hey..

Multumesc...

Din pacate, nu pot sa raspund tuturor mesajelor pe care le-am primit in ultima ora..Si de asta raspund tuturor, aici..
Primesc de la voi mailuri cu aprecieri si felicitari..sau cu intrebari..ma flateaza ca-mi cereti parerea vis a vis de momente cheie din viata voastra..

Eu sunt in clipa de fata un umil spectator la spectacolul propriei mele vieti..

Nu am mai gasit bilet..stau in picioare, intr-un colt..nu vad bine pana la scena si nici nu aud..dar privesc in continuare..ma ridic pe varfuri si ma sprijin pe umerii celorlalti..unii imi fac loc sa vad si eu scena..altii stau nepasatori si savureaza numai ei..

Cred ca postarea mea a sunat mai grav decat mi-am dorit eu sa sune..E si nu e grav..

Sunt o mincinoasa.
Si n-am fost sincera fata de mine, in primul rand..trebuia sa accept ca m-am indragostit.
M-am speriat atat de tare, incat am negat orice fel de implicare..

" N-am treaba, nu ma intereseaza, e totul ok..."
Texte. Fara incarcatura si fara sens. Minciuni mici, cu implicatii mari..

Unul din mesajele primite suna cam asa:

Buna, Eva..
Te rog sa nu fii suparata. Am inceput sa plang cand ti-am simtit nefericirea. Nu fii trista! 
Tu debordezi de optimism si m-am obisnuit sa rad la post-urile tale, dar azi pari ravasita. 
Bucura-te de starea pe care o ai. Ea iti arata ca sufletul tau inca simte. Asta inseamna ca TRAIESTI.
Cum te-ai indragostit acum, o vei mai face.
Nu-ti fie teama! 
Plang si eu alaturi de tine, sa stii..chiar daca nu te cunosc..

Loredana


:( 
Aveam nevoie de ceva, cat de mic, care sa dea startul suvoiului de lacrimi..A venit ceva-ul odata cu citirea mail-ului de mai sus..

Imi pare rau daca v-am indispus! Nu asta e ideea! Nu vreau sa fie nimeni trist din cauza mea..
Mai bine nu mai scriu..

Termin de plans, ma spal pe fata si ma duc la plimbare..

Imi pare rau, inca o data..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu