joi, 20 iunie 2013

You can't fire me cause I quit! :))



Am ascultat mai devreme Freaky like me a lui Madcon..am si bagat un dans in receptie, asa, pentru inviorare..Toti suntem freaky, dar eu cred ca-s si putin dusa..

Acum doua zile, cand abia ma intorsesem din Bucuresti, traumatizata de caldura si extrem de bucuroasa ca n-am murit pe plaiuri straine, avand mult de invatat, am decis sa ma pun la somn cateva ore..
Si asa am si facut. Ieri eram libera pentru ca mi-am facut turele in avans, deci no stres!
Cand m-am trezit marti seara, aveam cateva apeluri de la administratorul pensiunii.
L-am sunat buimaca, sa vad daca a luat foc pensiunea sau ceva..

Din discutia avuta, reiesea ca eu TREBUIE sa lucrez miercuri (adica ieri), desi nu era tura mea..
Ii explic pe un ton mai mult decat ridicat ca nu vin. Nu e tura mea, am examen si nu vin. Simplu.
Coleric ca si mine, ridica si el tonul..

Expertii afirma ca Mariah Carey, cantand, atinge 5 octave..sau 6..sau 8..nu mai stiu cate.
Daca expertii ar fi ascultat convorbirea mea telefonica, as fi detronat-o pe Mariuca fara discutii.
Pentru ca AM RACNIT cat m-au tinut plamanii la administrator.
Prin urmare, m-a concediat la telefon.

Ok!
Exista totusi, un mic inconvenient..Sunt singura din aceasta firma care stie efectiv ce si cum trebuie facut.
Am o colega atat de noua incat nu stie nici cate camere are pensiunea..
Asa ca..n-ai decat sa ma concediezi! ;)

Mi-am incalzit niste lapte si m-am trantit in pat..asteptam telefonul cu scuze..
Dupa cateva minute, m-a sunat sefu' al' mare..
"Cristinica, tata..du-te la pensiune cand vrei tu, taticule, dar numa' du-te..Nu mai fi nebuna, fata mea..ca nici tu nici ala nu sunteti sanatosi.."
Dar nu avea farmec..trebuia sa ma sune administratorul si sa fac eu putin pe nebuna..
Nu vroiam sa fiu easy to get..Dupa ce m-a sunat de 14 ori, i-am raspuns si ne-am impacat!

Drept urmare, ieri seara am ajuns la serviciu, desi abia azi era tura mea..
Si pentru ca e baiat bun, astazi sunt libera..si maine..si poimaine..
Asa mai zic si eu conditii!
Te concediaza la telefon, apoi iti da 3 zile libere..ca poate esti obosita dupa 3 ore de munca ( de la 8 la 11 seara, atat am muncit ieri) si 9 ore de somn..

Ideea e ca e fain sa depinda niste chestii de tine.

Mai tarziu voi scrie despre dependente. Dependente si greseli intr-o relatie.

Stay tuned!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu