miercuri, 26 iunie 2013

Epidemie de fericire..



Praf in ochi...Era si o formatie..sau mai e, ca n-au murit..Cred.

Praf + sticla maruntita + spray cu piper + conjunctivita  =  Asa se simt ochii mei acum..

Imi vine sa plang, atat mi-e de somn..dar dupa ce plangi, ti-e somn si mai tare..deci, e non-sens..
Am parcurs cateva pagini din Homeopatie (am examen vineri) si as putea sa aduc un element de noutate cartii, dupa cum urmeaza..
Gatul meu e cretin si cam sensibil..si ma doare imediat daca intr-o incapere sau masina merge aerul conditionat..si pentru ca au fost 350 de grade zilele trecute, n-am avut cum sa evit acest minunat si racoros aer conditionat..doar ca amigdalele mele si-au cerut tributul..si pana seara aveam doua prune-n gat, dureroase si sufocante.
Maica-mea, buna si blanda mea mama, vazandu-ma ca ma chinui ca un caine, m-a sfatuit sa-mi aplic un tratament mai nemedicamentos..si anume, sa incerc sa-mi frec efectiv amigdalele si gatul cu un tampon de vata imbibat in alcool medicinal si sa fac gargara cu apa si sare.

Eh..pis af cheic, mi-am zis!
Si mi-am preparat in bucatarie potiunea magica..niste apa cu sare si ..glugluglugluglu..
Si iar! Yacs..a fost neplacut..dar n-am murit..
Spirtuuu'! Unde-i spirtu'?
Am gasit si spirtu-ntr-un tarziu..si zic, in capul meu paros..ce tampoane imbibate?! Fac direct gargara si cu spirt!
Desfac bidonasul, il pun la gura..
Ei, bine, dragii mei..cu spirtu' a fost alta treaba..
Ca pana mi-a ajuns in gat, mi-a ars gingiile si obrajii si dintii si ce mai aveam prin gura..Si l-am inghitit la final.

Oh! Dar ce senzatie! Ce senzatie, domle'..
Brusc o avalansa de amintiri a navalit si m-a rascolit!
Aceeasi senzatie o aveam cand ieseam cu fetele prin anul 1 de facultate..cand curgea votca-n jos, pe esofag,  asemeni Dunarii la Portile de Fier..Ce vremuri, nene!

Cred ca eram nebuna. Dupa o gura sanatoasa de spirt am tusit pana mi-au iesit ochii..nu se intampla asa ceva in club. 
Poate ar fi trebuit sa fac gargara cu spirt si suc de mere..Data viitoare! ;)

Radem, glumim, tusim sau nu..mi-a trecut durerea instant si de atunci nici ca m-a mai suparat.
Multumesc, mami, pentru sfat! Extrem de eficient si de..arzator!

De cand am inceput sa scriu mi-a sarit si somnul..
Poate si pentru ca am 3 cani goale de cafea pe receptie..

Somnul m-a cam ocolit noaptea trecuta pentru ca am ras de pe fata pamantului doua pahare de Cola chiar inainte de culcare..Pana pe la 3 dimineata am numarat oile lui Becali..Din doi in doi, din trei in trei..Nu-mi ieseau la numaratoare si o tot luam de la capat...
Cum era de asteptat, am apasat pe snooze azi dimineata pana am facut basica la deget..
La 6.58 am tras ultima injuratura si m-am dat jos din pat..in 10 minute eram deja in autobuz..
O batrana, stand in spatele meu pe scaun,  imi culegea puful din par..si-mi zice : "Aveti numai pene in cap, domnisoara..Pai am dormit in cotet, mamaie.." 
M-a enervat si amuzat remarca ei totodata..

Am ajuns si la serviciu..Hopa! Clienti ciufuti! Dar ce ciufuti!!!  Cafeaua e prea tare, laptele prea alb, apa are mai multe molecule de Hidrogen decat de Oxigen..Stiti ceva?! Fuck off!
M-am enervat in prima faza..apoi m-am purtat atat de frumos, am fost atat de umila si de amabila, incat i-am facut sa se simta prost..
Si-au cerut scuze cand au parasit hotelul..

Ieri am iesit cu o prietena veche (prietenia noastra dureaza de multi ani, fata nu e veche!!! ) si am stat ore intregi la taclale..Ii merge foarte bine si asta se vede pe ea! 
Cand am ajuns acasa, am intrat la o sesiune de povesti online cu prietena si colega mea de banca din liceu..daca primei ii mergea foarte bine, cea de-a doua radiaza efectiv. Se marita in doua luni..e atat de fericita, incat mi-au dat lacrimile cand vorbeam cu ea..N-a avut o viata tocmai usoara si acum e bine, in sfarsit..
Iar acum cateva momente, o alta prietena imi marturisea ca e atat de indragostita si de fericita, incat e coplesita de situatie..

:) Chiar daca eu nu ma marit in doua luni si nici indragostita nu sunt, sunt fericita si eu prin prisma lor!
Si ma bucur pentru ele ca si cum toate lucrurile minunate pe care ele le traiesc mi se intampla mie!

Cat de important este sa ai in suflet (una e in Italia, una in Portugalia ) sau langa tine oameni care radiaza si emana fericire si bunatate! 

Sunt ca un Duracel nou nout..M-au incarcat fetele pozitiv! Nu aveam o stare proasta, dar dupa ce am vorbit cu ele, sunt fericita si eu!

Cred ca o sa dorm in fotoliu o ora..sunt mica si incap fara probleme..
Mai tarziu povestim despre..

Ramaneti pe frecventa!

Tschussiii! (ca tot invat germana) ;)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu