marți, 4 iunie 2013

:|



Martea erau 3 ceasuri rele? Sper sa treaca intr-un sfert de ora ca n-am chef sa ma incarc negativ..

Buna dimineata!

S-ar putea ca asta sa fie ultima postare..tocmai mi s-a stricat telefonul..daca nu-si revine in timp util cred ca fac infarct..

O colega de-a mea de serviciu sustine des ca e "controlata psihotronic"..Eu nu cred ca sunt, dar nu inteleg ce forta xenopata a actionat asupra accesoriului de care sunt complet dependenta in timp ce eu dormeam ca un ingeras..
Telefonul se aprinde..are toate aplicatiile..dar nu functioneaza niciuna..un fel de 3310 cu aspect de BlackBerry..dar nu vreau sa ma gandesc ca nu-si revine..
I-am soptit in difuzor ce urmeaza sa-i fac..am un ciocan mare si greu in receptie..l-au lasat muncitorii saptamana trecuta..nu stiu daca pot sa-l ridic, dar si daca pot..il fac una cu gresia..
Spuneam de colega controlata psihotronic..cred ca nici eu nu-s departe..

Pana una, alta..imi beau cafeaua si incerc sa ma calmez..

Ieri am avut examen.." Inca 10 si am scapat!"..asa glumea o colega ..Da..inca 10 examene si gata..
Terminam scoala..

Abia astept! Ma incita lucrurile noi! O sa-mi pot face in sfarsit meseria..

De cateva zile/nopti nu prea dorm..si parca am sticla pisata in ochi..Incerc sa-mi revin dupa weekend-ul monstru pe care l-am avut si in care m-am distrat copios..
Din fericire sunt la serviciu, deci ma voi odihni si ma voi relaxa..

Zilele astea am avut niste discutii interesante cu diverse persoane..si cam toate s-au invartit in jurul subiectului "prieteni cu beneficii"..
Dupa ce ma dezmeticesc nitel, voi scrie ce concluzii am tras si ce cred eu despre acest gen de relatie..

Pe mai tarziu! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu