marți, 4 iunie 2013

Just fuck buddies!..Serios?!



E de-a dreptul dubios cum dupa cateva nopti pierdute simt nevoia sa-mi iau concediu..
Asta e! Nu mai duc..A venit momentul sa ma asez la casa mea, sa ma marit, sa intru in rand cu lumea..
Ce fericiti vor fi ai mei! Vai!

Am rezolvat cu telefonul. Am tot apasat acolo si cand m-a intrebat "Are you sure you want to nu stiu ce?" i-am dat yyyyeeesssssss! Ca atunci cand abia astepti sa te ceara unul de nevasta si-ti sclipesc ochii cand in sfarsit te intreaba..
Doar ca acel YES m-a costat absolut toate informatiile din telefon..Toate..:D

Nu mai stiu in ce stat din lumea asta o data pe an sa strang multi oameni pe un camp si isi arunca telefoanele mobile..imi doresc sa fac si eu asta! Foarte tare imi doresc! Si chiar de mai multe ori!

Au venit fetele pe la mine azi, am mai stat la o poveste..si a trecut mai repede ziua..
Mai devreme am gatit. Sunt in viata deocamdata, dar nu-mi mai simt cerul gurii..cred ca am exagerat cu ardeiul iute..

O prietena de-a mea este extrem de fericita si indragostita..si iubitul ei este si mai indragostit! ;)
Ma bucur din suflet pentru ei! 
Stiu ca amandoi imi citesc postarile si le transmit in mod oficial ca au TOATA  sustinerea mea, ii sfatuiesc sa-si vada de treaba lor si sa-si traiasca povestea de iubire asa cum vor si cum simt ei..fara prea multe interventii externe..
Discutand cu iubitul prietenei mele, m-a intrebat daca nu-s geloasa..:) 
Se confrunta in grupul lui cu problema asta..cu un monopol stupid pus de niste obsedati de control..

Nu. Nu-s geloasa, nu-s invidioasa, nu-s nebuna..sunt doar fericita cand vad ca se poate! Inca se poate sa iubesti, sa fii iubit..el e ca un copil..nu l-am vazut asa niciodata! Ii stralucesc ochii cand vorbeste de ea..ii este dor de ea..si cel mai frumos mi se pare faptul ca o spune! Fara sa se teama ca treaba asta il poate demasculiniza! 
Bravo, baiete!

Si am ramas eu cu gandurile mele.. fantomele unor relatii  ma bantuie atunci cand le permit..si le permit cam des pentru ca mi-e dor sa simt ceva-ul ala..
Am uitat cum e..

Va spuneam de dimineata ca am avut niste discutii interesante cu diverse si diversi. Subiectul a fost unul destul de in trend..."Prieteni cu beneficii"..

Da sau ba?

Cum era si normal, parerile au fost impartite..si asta e tot farmecul! Daca am vedea toti lucrurile din acelasi unghi, ar fi plictisitor tare..

In urmatoarele randuri veti gasi si parerea mea..fara sa precizez cand anume..;)

In primul rand, se discuta aici despre nonconformism. Pentru cei care considera ca femeia trebuie sa incremeneasca la coada tigaii, sa spele, sa calce si etc-uri dinastea, e lesne de inteles ca toata povestea e o sfidare a legii naturii si societatii..Sa te fereasca Dumnezeu sa deschizi gura si sa zici ca esti de acord cu genul asta de relatie, femeie fiind..Curva scrie pe tine. In secunda doi.

Dar barbatii au voie? Ohoo! Pai cum sa nu?! Si ce le mai place!!!
Intrebarea e..daca un barbat se angajeaza intr-o astfel de legatura, deci are un fuck buddy..acest fuck buddy nu ar trebui sa fie o femeie? Adica, nu vrea relatie cu ea, dar pentru sex e nemaipomenit de binevenita..
Facand asta, ea devine curva...Pai si atunci? Cum rezolvam aceasta ecuatie? 

Au mai fost oameni care si-au exprimat relaxati parerea despre sex..pentru ca despre sex vorbim aici. Si considera ei ca aceasta nevoie fiziologica nu mai e tabu in 2013..deci e ok sa ai un prieten pentru sex.
Fara a avea o relatie in adevaratul sens al cuvantului..

Mda..se poate sa fie ok, se poate sa fie chiar aiurea..depinde doar de tine! De ce iti doresti tu! Repet, depinde de TINE..aici nu exista VOI. 


Nu incurajez libertinajul sexual si simultan militez impotriva stereotipurilor si etichetelor puse in viteza de prosti care nu vad putin mai departe. 

Cu totii avem nevoie de sare si piper..unii si de oregano sau menta..
O viata sexuala inexistenta te afecteaza si nu toti sunt interesati de o relatie..Nu vor, nu au timp, nu doresc sa se implice..
Intr-o legatura bazata pe sex nu exista presiunea unei relatii veritabile..celalalt e un generator de placere..viata ta nu se schimba prea mult, te vezi cand ai timp si chef, daca ai timp si chef..daca unul nu poate, nu-i stres..nu face nimeni istericale..e comod si usor..poate prea usor..

Ne rezumam oare la un penis in erectie si la un vagin excitat? 
La o discutie profunda de genul " Ce faci diseara? Pe la 10 e ok? Iei tu dinalea?..."

Se neaga nevoia de afectiune in astfel de legaturi..Animale sociale..asta suntem.
Tanjim dupa caldura, stabilitate, iubire..toate sunt inlocuite de altceva..

...buzele se saruta sec si rece dupa ce s-au mancat cu pasiune minute bune..

Am inteles de la cei mai experimentati intr-ale sexului fara sentimente ca exista niste reguli extrem de simple si cica, daca nu le incalci, succesul e garantat..

Sunt chiar simple, puse pe hartie..

1. Facem doar sex, fara sa dormim impreuna, fara imbratisari si alinturi interminabile.
2. Nu vorbim despre noi si nu punem intrebari.
3. Nu cerem si nu garantam exclusivitate.
4. Fara gelozii.
5. Fara sentimente.
6. Doar cu prezervativ.


Dar ce te faci cand discutiile devin mai placute decat sexul? Ce te faci cand ti se face dor si stii ca nu mai e vorba despre sex ? Ce dracu te faci?

Ala e momentul in care pierzi teren..si e cazul sa te cari pana nu iesi prea sifonat..


P.S. E mai bine asa! :)















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu