luni, 6 mai 2013

Societatea, bat-o vina..



Ahh! In sfarsit sunt fresh..
Aseara, dupa vreo 10 episoade din Sex and the city si niste lichior de oua, am cazut lata acasa la prietena mea. Dorm foarte bine la ea...Nu-i plac femeile..drept urmare, avansurile mele au ramas fara raspuns si aseara..Glumesc..din pacate, si mie imi plac tot barbatii..Prost obicei!

Am luat micul dejun impreuna si ne-am savurat cafeaua alaturi de alte doua episoade din acest film in care ne regasim atat de tare..

Apoi ne-am vazut fiecare de programul ei..Ea s-a dus cu alta prietena cu bicicletele iar eu mi-am insotit familia la un gratar.

Am plecat pe jos spre locul cu pricina, fiind foarte aproape..Si cand am ajuns ( ultima, fireste! ), intrand in curte, o harmalaie ce n-a vazut nici Zanzibarul, apoi Parisul..

O gradinita intreaga de copii galagiosi, stransi in jurul unui malder de nisip, gata sa-si scoata ochii pentru greble si lopatele..Am spus deja ca erau galagiosi? Am spus..nici n-as avea cum sa omit..Dupa primul sfert de ora, ma dureau urechile ca la otita medie..

Lume multa la gratar! Toata lumea ruda cu toata lumea..si toata lumea in pereche..
Nu m-a deranjat niciodata sa ma duc undeva neinsotita, cu atat mai putin intre apropiatii mei. Consider ca pot sa fac fata si n-am nevoie de sustinatori..
Si din discutii in discutii, vine si intrebarea.."Cristina, dar iubitul tau? De ce n-a venit si el?"

Pai..stai putin..intreaba-ma intai daca am..am replicat ca i-am dat liber de Pasti, dupa dorinta Guvernului..In secunda urmatoare, cateva perechi de ochi s-au privit cu nedumerire unele pe altele..si de sub un nas, o gura se deschide, si cu un oftat prelung, imi zice.."Ooff, esti tot singura.."

What the fuck?! Sunt singura! N-am ciuma! De unde mila si compasiunea fara margini pe care o afisati vis a vis de starea mea amoroasa? 
Si ca sa fie treaba oabla, o alta gura, cu o puternica dorinta de a ma imbarbata, exclama : " Ehh, lasa ca iti gasesti si tu pe cineva pana la urma..sa nu-ti faci griji! "

What the fuck a doua oara!!! Dar de ce vi se pare ca-mi fac griji?! Sau mesajul era " Fata draga, vezi ce faci, ca ramai nemaritata.."

Aproape ca m-am enervat..am baut o visinata si am trecut cu vederea incidentul..

La masa.
Discutii despre copii. 
Cred ca sunt normale cand ii ai, dar mi se par usor depersonalizante.
Adica..ok! Inteleg ca e minunat sa ai un copil, dar pana sa-l ai, ai trait si tu! Fa-o in continuare!!! De ce trebuie sa se reduca tot, dar absolut tot, la el? 
Poate judec gresit pentru ca nu sunt mama si-s mai rece din fire..glaciala, cateodata..

Si rontaind de zor la o aripioara, aud.."Cri, sa stii ca pastrez carutul pentru cand..tu..o sa.."
Si si-a inghitit cuvintele cand mi-am ridicat ochii din farfurie...mi se dilatasera pupilele deja..

Sunt singura. Asa este. De cand a devenit acest lucru un handicap?  De ce TREBUIE sa am un iubit? Pentru gratarele in familie? Pentru ca asa TREBUIE?! 
Acest cuvant imi irita absolut toate simturile. Nu trebuie nimic. Problema se pune daca iti doresti, nu daca trebuie..si daca gasesti pe cineva cu care sa-ti indulcesti diminetile..
Am avut un miliard de "iubiti" doar pentru ca "trebuie". Uite ca nu mai trebuie. M-am saturat.

Nu-mi doresc un iubit. Imi doresc sa iubesc. Asta imi lipseste. 
Fara sa sune arogant, n-am dus lipsa de admiratori niciodata..deci mi-ar fi relativ usor ca la gratarul din weekend sa apar cu noul meu "iubit" de toarta. Nu se va intampla asta..poate doar daca ma impusca Cupidon cu un AK-47 si ma indragostesc iremediabil, irefutabil si indubitabil pana atunci..
Mi-am dat vesta anti-dragoste jos..sunt la fel de vulnerabila ca un bebelus lasat afara, in frig..

Prietenul meu de suflet, Cosmin, ma tachineaza legat de asta si-mi spune..Pupule, o sa fii batrana, machiata strident, vei sta intr-un conac imens inconjurata de pisici, vei bea cognac, ascultand Besame mucho.."

Se poate. 

Decat singura in doi, mai bine SINGURA.

Pe curand! :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu