duminică, 5 mai 2013

Erau bune niste pijamale..:))))




Buna dimineata si Hristos a inviat!

Stiu ca nu mai e dimineata de cateva ore, dar eu abia am deschis ochii..Obosita ca o Dacia 1310 in 2013..Dar n-am vrut sa-mi pierd toata ziua dormind..Mizez pe strasnica mea forta vitala si sper ca cele doua ore de somn ma vor sustine pana deseara.

Am avut o noapte de pomina..Si o dimineata si mai si. 
La ora 5 si jumatate ma aflam afara din pensiune, fara vreo posibilitate de a mai intra inauntru si pe deasupra, mai eram si in chiloti.

Dupa ce s-au intors clientii de la biserica si s-au intins la spritz pana pe la 4 dimineata, cazuta ca secerata, m-am dezbracat cu viteza luminii stinse si m-am pus in pat. La 5 si 30 min trebuia sa fiu in receptie. Clientii de la 402 faceau check-out-ul..Tot ce trebuia sa fac era sa le deschid usa si sa le zambesc. 
De parca cineva are chef de dulcegarii dupa o ora de somn..

Cand mi-a sunat alarma, rostind toate injuraturile pe care le stiu ( Si stiu!!! ), am parasit camera de serviciu si am urcat in receptie. 
Avem o firma luminoasa care trebuie stinsa si daca tot m-am trezit, am iesit afara s-o sting, gandindu-ma ca intre timp trebuie sa coboare si clientii. Somnoroasa si buimaca, mi-am luat o paturica colorata si moale dupa umeri si am iesit.

Misiune indeplinita. 

Cand sa intru inapoi, nu prea se mai deschidea usa. Adica nu se deschidea deloc.

Mi-au dat lacrimile.

Ca o supravietuitoare ce sunt, m-am asezat pe scari si am evaluat repede situatia. Situatia era aiurea tare, ca sa nu spun altfel. Eram afara din pensiune, era frig pentru tinuta mea, nu aveam telefon sa-l sun pe administrator ca sa-mi deschida usa, imi era somn..si eram in chiloti.

Dar cum de s-a intamplat una ca asta??! Uitandu-ma in parcare, masina nemtilor ce trebuia sa plece nu mai era. Deci oamenii plecasera. 
Sunt nemti. Stiu si aia sa deblocheze o usa automata. Problema e ca au apasat pe butonelul care permite deschiderea usii, te lasa sa iesi, si inchide usa in urma ta. De tot.

Da. Asta s-a intamplat. Eu am iesit, usa s-a blocat in urma mea si noroc bun! N-ai decat sa astepti rasaritul in chiloti, pe scari...

Dar nu-i stress! Avem o intrare prin spate, o usa care sta mereu descuita..
Gata! Ma duc, intru pe acolo, traversez toata bucataria, spalatoria si alte zece anexe si sunt in camera. Cu acest gand m-am indreptat saltaret catre usa. 

Era incuitata.

No..am repetat cu mai mult patos injuraturile de mai devreme. Cateva minute am stat pe banca in foisor si apoi...trink! Bat la geamul administratorului, ca e la demisol..
Si da-i si bate. Nimic. Niciun raspuns. Ma gandeam..cum sa-ti sparga cineva geamul cu pumnii si tu sa nu auzi?! Incredibil!

Deja ma resemnasem si m-am asezat pe o bordura.
Brusc imi dau seama ca geamul la care bateam era cel de la spalatorie. Geamul administratorului era putin mai in dreapta. Dupa o singura bataie, am auzit un "da" ragusit de fumator cronic abia trezit din somn.

Si ii zic: Gaaabi! Vino sa-mi deschizi ca am ramas pe dinafara. A bodroganit ceva pe acolo. Nu stiu ce si nici nu ma interesa din moment ce eram salvata!

Si vine! Somnoros si cu vestitu-i chef de glume, imi zice : "Ce faci, pasarica? Ai iesit la inviorare? Asa dimineata?"

Hahaha! Ce-am mai ras..

M-am asezat inapoi in pat, dar n-am mai reusit sa adorm..Dupa ce a venit colega mea, am plecat spre casa. Si am motait doua ore. Arat de parca-s impaiata..dar nu-i bai, trece!

Mi-am terminat cafeaua. Fac un dus si plec la ai mei pana maine. 
Astept cu emotii si nerabdare seara, sa dorm. Am niste restante uriase la somn. Si stiti ca oboseala e sinonim cu ciufutenia la mine..

Va doresc o zi minunata! Si sa nu va indopati cu mancare! 

Pe curand! :)

Un comentariu: