duminică, 5 mai 2013

If you want to be rich..



...you have to be a witch.

Din noianul de amintiri prafuite, cateva se ridica timide si soptesc..nu "witch", ci "bitch"..
Uici sau bici, nu conteaza..

Am ramas numai eu in hotel. Toata lumea a plecat la biserica..Iesind pe usa un el ii spuse ei razand aproape rautacios.." Tu ai anii, eu am banii.." si ea.."Suntem ca americanii"..Apoi hohote. Si au disparut in bezna.
Am blocat usile in urma lor si m-am dus in bucatarie sa spal vasele ce-au ramas de la pranz...
Cred ca am spalat un sfert de ora acelasi pahar. Obsesiv aproape..Era murdar de ruj. Rujul meu.

Spalam si ma gandeam..tu ai anii, eu am banii..
Dupa ce am ispravait cu amaratul de pahar, am lasat restul vaselor in chiuveta si m-am intors in receptie.
O sa scriu despre barbatii cu bani...adica o sa incerc sa fac asta.

As milita pentru editarea si publicarea unui ghid de utilizare a barbatului, la modul general. Si in editie ultraspeciala si foarte limitata sau intr-un capitol aparte, despre barbatii potenti. Financiar, evident.

Simt de fiecare data nevoia sa spun ca ceea ce scriu nu trebuie luat drept etalon. Sunt simple pareri sau credinte, care se shimba destul de des..deci acum, in secundele astea, cred asa :
Barbatii, bogati sau nu, sunt tot barbati. Niste criterii relativ necomplicate le asigura functionalitatea.
Comparativ cu sursa tuturor problemelor( adica femeile) , al caror creier este echivalentul unui ghem de sarma ce se scurtcircuiteaza constant.

Exista ( cred ) mai multe categorii de barbati bogati.
Barbatii bogati care numai atat au. Bani. Obtinuti indiferent prin ce maniera. Sunt cei pe care nu ai cum sa-i suporti mai mult de 20 min, daca esti cat de cat normala la cap.
Nu vreau sa-i descriu. Nu-mi plac. Deloc.

Mai sunt cei care, pe langa bani, mai au si educatie. Si nu ma refer la scoli inalte, in care a invatat Oana Roman, ci strict la bun simt. Vis a vis de o femeie. Adoram bunul simt si manierele.

Noi vrem sa ne protejati, sa ne tineti in brate, sa taceti la comanda, sa vorbiti la comanda, sa duceti gunoiul, sa ne complimentati o data la doua minute si alte prostii dinastea. Cu femeile e greu, stiu..
Eu nu ma suport cateodata. Nu pot pretinde s-o faca altcineva..motiv pentru care sunt si singura..:)

Off..sunt atat de obosita, incat nu pot sa scriu tot ce vreau..imi uit ideea pana sa incep sa tastez..
Cele 3 ore si putin de somn de noaptea trecuta nu au fost nici de departe suficiente..Si vad ca pe minunatii mei turisti i-a apucat evlavia si credinta chiar acum..si trebuie sa-i astept..au mai dormit unii in masina din cauza mea..

Promit sa-mi continui teoria intr-o postare ulterioara..imi mai zvacnesc prin creieras niste tentative de idei..legate de barbatii fara bani, dar cu potential..sau de cei bogati, care nu vor sa se stie ca sunt bogati..macar o peioada..dar trebuie sa ma adun ca sa pot sa scriu. De fapt, trebuie sa dorm.

Pana una-alta, if you want to be rich..pune mana si munceste! Asta ca sa urmez sfatul lui Dorin ( daca asta e numele lui real! ), prietenul meu de pe facebook.

Hristos a inviat!
Va pup..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu