marți, 7 mai 2013

Si sa vedem..



Hello!

Ma uit pe geam din receptie. Bate un vant rece si prin aer zboara niste pufi de la nu stiu ce copaci..Sunt in plop si plopu-n aer si eu...ne asemanam, noi oamenii, cu pufii astia..

Se intampla lucruri in viata care te descentreaza..macar pentru o perioada..si te fac sa plutesti, din inertie parca..pana iti gasesti din nou locul..

Mi-am dat demisia.
Si probabil ma voi muta acasa, la parintii mei, inapoi..Habar n-am! 

M-am trezit azi dimineata si am avut o revelatie. 
Desi stiam de niste posibile modificari la locul de munca, azi mi s-au confirmat. Ni se injumatatesc salariile si ni se dubleaza timpul de lucru.
Din pacate, la capitolul timp stau si asa destul de prost, iar sa-mi reduc si mai mult cheltuielile, e peste putinta.
Nu mi-am mai cumparat un ruj din clasa a patra..

Nu disper si nici ingrijorata nu sunt! Imi caut de lucru pentru ca muncesc de 10 ani..mi-ar fi ciudat sa ma duc doar la scoala si spital..
Trebuie sa ma mut inapoi acasa pentru ca, neavand job, nu pot sa ma intretin..

Ce m-a bucurat enorm a fost disponibilitatea si dorinta unor oameni pe care ori nu-i cunosc personal, ori abia am schimbat cateva vorbe, de a ma ajuta..:) Cu o recomandare, cu o incurajare..etc!
Consider ca nimic nu este intamplator si suntem rezultatul actiunilor noastre trecute..
Trecutul e trecut, oricum..ce se intampla de acum incolo ma intereseaza!

Keep in touch! :)




2 comentarii:

  1. Spuneai mai devreme ca iti plac schimbarile. ba schimbi jobul, ba partenerii de viata. si cum parteneri nu iti mai cauti a ramas jobul.
    atunci iti doresc spor in cautari si sa gasesti ceea ce iti vei dori.

    o zi frumoasa!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi plac. Dar n-am alternativa..Multumesc pentru incurajari! O zi frumoasa si tie! :)

      Ștergere