luni, 27 mai 2013

Free..:)



Hello, hello!

Va scriu cu niste maini inghetate bocna..nici asta iarna nu mi-a fost asa frig!
Am gasit la munca o pereche de sosete. Nu stiu ale cui sunt!
Calcaiul imi ajunge in fosa poplitee (gaurica din spatele genunchiului), deci clar sunt ale unui barbat..par curate!
Mi-am tras balerinii pe deasupra..arat cel putin caraghios dar nu-mi mai este frig la picioare..

Nu stiu de ce nu ma imbrac niciodata conform cu vremea. Nu nimeresc!
Eram singura in balerini azi dimineata, cu gatul gol..cateva balti pe trotuar..mi-am scaldat talpile in fiecare..
Probabil  pentru ca e luni. 

Am avut weekend-ul liber si asta m-a obosit cumplit..sunt "pe invers" din punctul asta de vedere!

Ieri am plans multe ore. Pana cand am obosit..Am fost melancolica si m-a cuprins dorul de cel pe care l-am iubit la fel cat ma iubesc pe mine. Adica foarte mult.

Azi sunt binedispusa..si somnoroasa.

Fiecare clipa pe care o traiesti iti poate aduce o revelatie. Suna cam pompos, dar sa spunem ca am avut si eu o revelatie seara trecuta..as fi putut s-o am mai demult, dar am tot amanat-o...eu am amanat-o.
Pentru ca sta in puterea noastra sa vedem lucrurile clar sau sa le privim ca printr-un geam securizat spart.
Realitatea este asa cum o percepi. Nu e buna sau rea. Ci e asa cum vrei tu sa fie.

De multe ori, poate de foarte multe ori am primit critici de tot felul. Ca sunt asa sau invers, ca nu e normal, ca nu e bine, ca nu se face, ca trebuia, ca..ca..ca...
De la oameni care traiesc in preajma mea sau de la unii care se poate sa ma fi vazut vreodata prin oras sau prin parc sau..
Toti ma cunosc, toti stiu ce e bine pentru mine, toti se pricep la sfaturi, toti detin deodata cheia posibilului meu succes..

Ehh, dragii mei..:)
Apreciez sincer grija voastra...pana si a celor care au confundat dreptul la libera exprimare cu mancatul de rahat in nestire. Si acum n-o sa-mi cer scuze pentru expresia rudimentara si plastica. 
Desi sunt rautacioasa de fel cand cineva ma ataca si sarcasmul meu e la fel de otravitor ca Furadanul, acum nu voi fi. Ma abtin.
Voi vorbi din suflet. Sincer si deschis.

Daca ati ajuns la concluzia ca cineva din viata voastra nu se mai potriveste cu decorul, renuntati la el. Simplu. Fara prea mult tam-tam. Poate e greu..o zi, doua..Si cu propozitia asta arunc in aer sentimentalismele.
Devin un om extrem de superficial si de rece cand simt batjocura si superioritate.

Fiecare are dreptul sa TRAIASCA.
Asa cum il ajuta capul, sufletul si ce mai are el..

Ingrijiti-va de fericirea voastra. Voi singuri. Cum stiti voi mai bine. Si daca acceptati sfaturi, aveti grija ca ele sa vina de la cineva care este intr-adevar un exemplu pe toate planurile...si care nu va jigneste..
Nu permiteti nimanui sa va ingradeasca. 
Libertatea e pretioasa..




P.S. - pentru Madalina Constantin
Iti multumesc foarte mult pentru gestul tau! Sper sa ne cunoastem in curand! :*








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu