duminică, 12 mai 2013

Chill..



Salutare!

Am spus-o intotdeauna si-o repet..la serviciu am timp de toate..sa ma odihnesc, sa mananc, sa casc gura pe Facebook atat cat doresc si sa scriu pe blog..Daca as fi platita triplu, mi-as lua un angajament pe viata ca nu-mi voi da demisia de aici, desi am facut-o deja. 
E aproape haios cum se schimba lucrurile cand dai sau primesti un ultimatum. In general! In situatia mea, nu ni se mai taie salariile, nu ni se modifica programul, deci nu mai are loc nicio schimbare care sa ma afecteze in vreun fel. Cu toate astea, am antenele ridicate in continuare si daca "interceptez" vreun job care sa ma multumeasca mai mult decat o face actualul, voi proceda in consecinta..Deocamdata sunt in stand-by..pe mai multe planuri, nu doar profesional.
Mi-a mai ramas chestiunea mutatului de rezolvat, avand in vedere ca in 15 trebuie sa parasesc cuibul..
Connect-R zicea ca are 4 camere si daca vreau, chiria la el nu se plateste-n lei..si nici in euro..



Zilele trecute mi-am " achizitionat " o pereche de sprancene de la un salon din Bucuresti. Sprancene de care sunt extrem de multumita. Am adormit in timp ce cosmeticiana mi le tatua..sa fiu oare sado-maso? Sau cum? Nu stiu sa explic incidentul..o oarecare durere simti..pana la urma, cineva te inteapa de cateva sute, poate chiar mii de ori, deasupra ochilor..Important e ca rezultatul ma multumeste pe deplin! Sunt mult mai frumusica   
acum si am scapat de un mare complex..
Drumul la Bucuresti l-am facut alaturi de prietena mea si n-a fost lipsit de peripetii. 
Am ratat intrarea la Ikea in prima faza..apoi am umblat o ora pe jos sa gasim un loc in care sa mancam ceva.
Ma si vedeam savurand un pachet de Oreo si o sana la colt de strada. Dupa lungi eforturi si 5 oameni interogati, am gasit o pizzerie..nimic deosebit, dar ni s-au marit pupilele vazand Jerry's Pizza pe partea cealalta a strazii..
Cand am traversat, m-am simtit ca un kamikaze..nu exista reguli de circulatie in capitala noastra.
De cand ai pus unghia pe trecere, te rogi sa mai tina norocul pana pe trotuarul celalalt..
Ar putea intra in categoria "Sport extrem"..adrenalina e aceeasi!

Nu puteam sa nu tragem o fuguta si la mall. Dupa ce am parcurs 5 km in 40 min, fireste.
Seara, epuizate si falite, am cautat masina prin parcare minute bune..am gasit-o, ne-am imbarcat si da-i talpa spre Brasov..
Dupa 30 km eram tot in parcare la mall..nu stiam nici noi exact de ce..Am inceput sa radem isteric si-am decis sa fim mai atente la drum..
Prin Sinaia am adormit..ma simteam prost pentru prietena mea..eu dorm si ea conduce..dar n-am mai rezistat..

Si am ajuns intr-un final in Brasovul nostru frumos si linistit..atat de linistit, incat nu era nicio masina pe strada..ca sa nu mai vorbim de oameni.

Mi-a placut Bucurestiul. Intentionez sa ma mut acolo. Curand..O sa-mi motivez alegerea intr-o postare ulterioara..

Daca tot sunt la serviciu, ma apuc sa-mi fac manichiura..de maine incepem scoala! 
Nu ma pot duce neojata! ;) 

Pe mai tarziu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu