joi, 25 aprilie 2013

Pppfff...



Ma doare capul. Cu tot cu ochi. Si cu fata. Cred ca am stat in curent. A fost mai cald afara azi comparativ cu receptia..si am deschis si usile si geamurile..as fi demolat chiar si peretii..dar m-am abtinut.

E eclipsa in seara asta. Luna va fi exact pe gustul meu. Adica roz! 
Astept cu nerabdare sa vad fenomenul..in poze, bineinteles! Mi-a promis cineva ca va fotografia si-mi va trimite pozele..mie..pentru ca luna va fi roz..si mie imi place rozul..

Am fost stresata si suparata in ultima perioada..inca mai sunt..se vor schimba multe lucruri in viata mea in scurt timp..si trebuie sa ma misc si eu la fel de iute si de eficient...

Desi ma plictisesc repede, nu-mi plac prea tare schimbarile..parca mi-e frica de ele..dar si rutina ma omoara.

In general. 
Schimbi jobul..alti colegi, alte reguli, alt program, alt sef nesuferit..
Te muti..alti vecini, alt administrator ciufut si comunist..
Schimbi iubitul..sau iubita..alte tabieturi, alte mofturi, alt sex..
Alta tunsoare..tresari ori de cate ori iti vezi imaginea reflectandu-se in ceva..pana te obisnuiesti putin..

Femeile sunt oricum dubioase din punctul asta de vedere..ne uitam in orice.. in displayul telefonului, in geamuri, in masini, in linguri..in orice ne ofera un "feedback" cat de cat conform cu realitatea..
La munca am un esspresor..metalic, asa..in el ma uit de cate ori ma dau cu ruj..Patetic!

O sa ma mut..Alta etapa. Alt capitol. Si in toamna ma mut din nou..cand se intorc fetele..o sa locuim impreuna..E tot ce mi-am dorit. Sa stau cu prietenele mele..Abia astept!
Acum urmeaza o perioada de tranzitie..perioada in care trebuie sa ma concentrez pe scoala..

Si nu stiu cum se face, dar cum a dat putin caldura, mi s-a evaporat si ultima farama de constiinta..si ma refer aici la ceea ce am de facut..ca o musca lesinata si amortita, careia ii dai doua perechi de palme peste antene 
( musca are antene?! ) si isi revine! Asa si eu..

Sper ca pana in sesiunea de vara sa se reinventeze Inchizitia si sa ma ia..invatatul vara e mai ceva ca intinsul pe roata sau ce tehnici de tortura mai aveau aia..

Ma gandesc cu groaza la ce va urma..toata lumea pe terasa..eu..in casa..dar trece ea si sesiunea! 

Mi s-a soptit in casca ceva ce m-a mahnit profund..luna nu e roz! :( 
Dar macar voi primi poza..Stiti de ce? 
Pentru ca merit! :)

Somn usor..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu