duminică, 28 aprilie 2013

Cu ce-am gresit in viata asta?!



Ma strang chilotii. Foarte tare ma strang..

Am citit acum multi ani un articol despre nevroze..Si niste cercetatori, cel mai probabil americani ( caci aia de prea mult bine se apuca si fac tot felul de teste...) declarau atunci extrem de ingrijorati pentru populatia purtatoare de chiloti ca toti suntem predispusi aparitiei nevrozelor.

Pai de ce?! 

Ma rog..pe vremea aia nu stiam ce sunt alea nevroze..n-am stiut nici la examen, acum cativa ani..erau 4 randuri in carte, prea putin si prea simplu pentru a-mi atrage atentia..eram doxa la partea de patologie serioasa ( depresii, schizofrenii, tulburari de adaptare, de personalitate, etc..) dar n-am stiut ce naiba sunt alea nevroze...cand am citit, m-am regasit in multe dintre simptome! Dar asta e alta poveste!

Bun..si articolul cu pricina venea cu un intreg arsenal de argumente si contraargumente..
Subiectul principal ..nelipsitii si igienicii chiloti..Ca tre' sa purtam, e musai..dar sa nu care cumva sa ne stranga!!! 
Erau pomenite si sosetele, curelele si papucii..
Cica, faptul ca te strange un articol de imbracaminte/incaltaminte, iti provoaca o stare de tensiune interioara, pe care nu o identifici si care incet-incet devine dominanta. Adica esti ciufut fara motiv si iti sare tandara din orice..te transformi in femeie, cu alte cuvinte.

Dimineata am plecat spre serviciu. Soare, cald, balerini..de anul trecut. Din piele, albi, cu botul negru din lac..Foarte draguti! Pe la jumatatea drumului, o durere sfasietoare la calcaiul drept..am continuat sa merg..ma grabeam..istoria se repeta si pentru cel stang..apoi la baza degetelor..ca intr-o menghina! Asa imi simteam picioarele. In apropierea hotelului m-am descaltat..imi curgea sange ca in batalia de la Rovine. 

Si ma gandeam..de ce ma strang papucii? Mi-au crescut picioarele in cateva luni? N-am gasit explicatia..

M-am instalat in fotoliul meu comod din receptie si am constatat ca ma strang si chilotii. Ce sa fac?! 
De balerini am scapat..i-am dat jos..dar cum as putea sa rezolv si cea de-a doua problema?

Astept sugestii..Si o astept pe prietena mea..vine sa mai stam la cafele..ne face administratorul gratar! 
Abia imi petrec si eu frumos duminica de Florii..

In speranta ca nu fac nevroza asa repede, va doresc un sfarsit de saptamana linistit!...si fara chiloti, daca se poate!

P.S. La multi ani celor ce-si serbeaza astazi onomastica !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu