miercuri, 1 mai 2013

...





1 Mai muncitoresc..si daca tot e muncitoresc, mi se pare corect sa si muncesc!

As fi zacut pe o terasa astazi, camuflata sub ochelarii de soare..la o bere..sau doua beri..
Dar cand te cheama datoria, trebuie numaidecat sa te prezinti! Cu chef si daruire..

Sau fara chef si daruire..dar trebuie sa fii acolo!

Mi-a trecut ziua relativ repede..n-au lipsit micii si gratarul..eu am mancat niste paste..

Am amortit in fotoliu, in fata calculatorului..cand am simtit ca ma furnica degetele de la picioare, m-am ridicat si am parasit locul faptei.
Si ca sa-mi pun sangele in miscare, am urcat pana la etajul 5..benevol..
Pe la 3 nu ma mai tineau genunchii..halal conditie fizica..

Si stand asa si contempland, mi-am dat seama ca se apropie Pastele..Blank. Nicio emotie.

Cand eram copil, erau altfel sarbatorile..abia asteptam! Acum..mi-e aproape egal..Sunt mai entuziasmata pentru faptul ca saptamana viitoare ma mut...si de doua ori mai entuziasmata pentru faptul ca tot saptamana viitoare voi trage o fuga in capitala tarisoarei noastre alaturi de prietena mea! Niscavai cumparaturi si un machiaj semipermanent..Asa, ca de Iepuras..

Oare atat de superficiala am devenit? Si voi sunteti la fel? Sper ca da..:D

Se mai intampla in viata mea niste lucruri acum..zilele astea..dar nu ma simt pregatita sa vorbesc despre ele..inca..

Mai dau share la trei melodii pe Facebook, mai pun tara la cale cu prietena mea vreo ora..apoi ma voi indrepta spre locul de odihna..ca am muncit destul azi! Si vorba aia..a fost ditai 1 Mai..

Sa ma uit in parcarea hotelului..poate mi-au construit sefii o statuie..sa aiba si King (cainele nostru) pe ce sa faca pipi..

Pana una-alta, ies putin pe terasa, la aer..

Va salut si va doresc digestie usoara! 

P.S. Daca acuzati dureri in partea superioara a abdomenului ( asa numita "durere in bara" ), mergeti la spital..probabil aveti pancreatita..ori au fost micii prea mari, ori ati incurcat apa cu berea. Si se moare din pancreatita! Dar hai sa nu fim pesimisti..mai sunt si supravietuitori! 

Toate bune..:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu