vineri, 19 aprilie 2013

N-are rost..nici discoteca nu mai e ce-a fost..



Buna...dimineata! Sau nu stiu cum se saluta la ora asta..

Oameni buni... ori am imbatranit, ori am prea multe fite, ori lumea s-a denaturat..
As fi vrut sa dorm la ora asta..dar abia m-am intors din club.
Mare greseala si proasta decizie..

La invitatia ( si mai mult rugamintea ) unei prietene, am acceptat sa-mi misc fizicul armonios, sa ma machiez si sa-mi calc o camasa, alba, imaculata..sa-mi iau mersul de dama si sa ma prezint frumusel la ceea ce "pe vremea mea" se numea discoteca. Dar hai sa fim cool si sa spunem ca am fost in club...sau "la viata"..de parca cei care nu frecventeaza astfel de locuri decat foarte rar ar fi morti..

Definitia clubului : o incapere mult prea mica pentru atatia pui de Johnny Bravo, incordati la maximum si cu un mers leganat, ca dupa un accident vascular..alaturi de personajele astea de desen animat de groaza, nu se putea sa nu straluceasca prin fumul innecacios niste dudui in sandale si pantaloni scurti. Si cand spun scurti, inseamna mai scurti decat chilotii.

Am intrat.
Nu ma potriveam cu decorul.
Deloc.
Prea imbracata, prea putin machiata, tocurile mele nu-s suficient de inalte..ori te urci pe picioroange, ori o lasi balta.

Sclipiciuri, fundite, curele, rochite, bluzite, sani pe afara, latex care sta sa pocneasca pe funduri nu tocmai lucrate..o mare si urata diversitate de prost gust si sete de atentie..

Dar lumea se distreaza. Pana sa-mi dau seama ca nu-mi place, am si baut un espresso..ca sa rezist pana dimineata! Ca doar am venit in club..Espresso caruia ii datorez insomnia din momentul de fata..

Discrepanta se accentueaza si devine aproape ca o prapastie cand ma gandesc ca la ora 21 m-am intors de la teatru.
Splendid! Superb..Oamenii imbracati bine, toata lumea relaxata..au fost doua ore excelente..am avut deopotriva pielea de gaina urmarind piesa si am ras cu lacrimi..

Acum cativa ani, daca ma puneai sa aleg intre teatru si club, iti dadeam cu ceva in cap..Ce sa caut eu la teatru?!? Dar ce?! Sunt baba?! Pensionarii sa mearga la teatru, eu merg "la viata"..

Nu stiu daca si atunci era asa..nu-mi amintesc. Nu din considerentul ca a trecut prea mult timp, ci datorita faptului ca nu eram atenta la ce se intampla in jurul meu. Nu ma interesa. Nici acum nu ma intereseaza, dar situatia scapa de sub control..

Am rezistat eroic o ora. O ora de box. Atat de aglomerat..mi-am luat coate pentru o jumatate de secol..in cap, in coaste, in ficat..de calcat pe picioare nu are sens sa pomenesc.

Imediat ce am ajuns acasa a fost mai mult decat necesar sa-mi fac baie. Din nou. Cred ca m-as fi intoxicat pana dimineata in mirosul propriului meu par si al pielii mele..sau puteam sa dorm pe balcon..

Acum astept sa ma ia somnul..e deja 3.

Duminica nu lucrez. Ma duc la teatru. Ca "la viata" nu mi-a placut..

Ori am imbatranit, ori am prea multe fite..sau nu..

S-a denaturat lumea..

P.S. Data viitoare ( daca va mai exista ! ) , nu mai plec fara masca de gaze..mi-ar fi fost de un real ajutor!

Noapte buna...:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu