vineri, 19 aprilie 2013

Batranete, haine grele..:)))



Ca un bolnav in faza terminala. 
Asa m-am simtit azi dupa fabuloasa noapte in tampenia aia de club..si s-a nimerit sa mai am si o groaza de treaba..

Dupa cafeaua de dimineata si un mic dejun format doar din fructe (poate-poate mai prind energie), 
m-am mobilizat cu greu sa ajung la spital. Imi programasem sa fac statistica pe 4 luni. Dupa un calcul scurt ( o luna pe ora ) la 5 as fi terminat..cat ma mai invarteam pe acolo, se facea 6..prietena mea iesea de la serviciu la ora aia si am fi mers la masa..Da' de unde atata fericire..

Scriam si scriam..si mi se inchideau ochii..am adormit cu capul pe masa de gresie din bucataria
Spitalului de Psihiatrie si Neurologie..acolo imi fac statistica..printre oale si tigai..Cand m-am trezit, falca stanga imi inghetase..trecusera aproape trei ore si eu aveam 14 pacienti noi..in loc de 90, cat estimasem...cu mare dificultate am strabatut o luna din statistica..Tot e bine..decat nimic!

Am plecat somnoroasa spre teatru...sa iau bilete pentru duminica. Afara m-am mai inviorat! Era soare si placut..adia putin vantul..Din fericire am gasit bilete! Abia astept!

Toata ziua am fost intoarsa pe dos. Se vede treaba ca nu-mi mai permit sa pierd aiurea noptile. Si e foarte bine asa! M-a dezgustat ce am vazut aseara..in plus, sunt alte metode mult mai placute de a "pierde" o noapte..dar pentru asta am nevoie de EL..il astept..:)

Dupa ce am luat masa cu Timi, am ras si am povestit, mi-am incarcat bateriile.
Si am ajuns acasa..este incredibil cata dezordine poate sa faca un singur om. Adica eu.

Abia am terminat de adunat rujuri, esarfe si sosete..in plus, o data pe an mergi in club..e musai sa te imbraci cum trebuie. Si da-i si probeaza...asta nu, asta nu..nici asta..au ramas toate aruncate pe acolo de aseara..un hectar de haine.

Le-am strans si le-am pus la locul lor, mi-am calcat niste lenjerii si prosoape, am facut o baie cu douazeci de kilograme de spuma si acum..in patic!!

Sper sa pot dormi gandindu-ma cata lume e "la viata" in seara asta! Doar e vineri!!! Si eu deja sunt in pat..ca o pensionara..si ce bine e!!!

Sa aveti o noapte frumoasa! 

In bratele LUI, in bratele EI..sau in club, de ce nu?!

Pe curand..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu