duminică, 14 aprilie 2013

Te iubesc.



Buna seara!

Am avut intentia sa ma plang ca maine e luni si ca s-a terminat minunatul weekend.
Pentru cineva care lucreaza in ture, n-am dreptul sa deschid gura..la fiecare zi lucrata, am doua libere..cateodata trei..abia mai tin cont cand e sambata sau duminica..

Am fost la ai mei. Mi-a cumparat mami un ibric nou in care sa-mi fac cafea si un "instrument" de maruntit usturoiul..vrea sa ma faca gospodina..E bine ca are vointa!

..apoi in oras cu prietena mea. Prietena mea colerica si deopotriva melancolica..

O combinatie perfecta de dulceata de trandafiri si acid sulfuric.

Un chip angelic, niste ochi ametitori..o spranceana care se ridica cu sarcasm cand ceva nu-i convine..niste bucle ciocolatii..

Un copil. O femeie.

Probabil impartasiti si voi parerea ca simplitatea este eleganta.

Niciodata nu iese din tipare, nu face gesturi intempestive, care s-o scoata in lumina reflectoarelor societatii. Uraste sa atraga atentia. Cu toate astea, este imposibil sa n-o remarci. Pe cat vrea sa fie de "invizibila", pe atat de tare iese in evidenta. E paradoxal.
Unii avem nevoie de artificii. Eu, de exemplu, sunt mai efervescenta. Vorbesc tare, rad tare, fac tampenii.. cred ca s-a jenat cu mine in cateva situatii..
...suntem ca nuca-n perete cateodata..

Si cu toate astea, suntem..

Imi stie slabiciunile, dar imi evidentiaza calitatile.. imi simte temerile, dar imi intareste credinta, imi recunoaste defectele, dar imi subliniaza posibilitatile..cantareste cum poate ea mai bine...
Nu-mi da sfaturi aiurea..Chiar daca unele nu-mi convin, stiu ca e bine intentionata.

Nu m-a interesat, nu ma intereseaza si, previzibil, nu ma va interesa niciodata parerea nimanui legata de NOI.

Mi-e foarte draga..se enerveaza cumplit de repede..se si exteriorizeaza pe masura..apoi ii trece.
Asa e ea!

Pot spune ca am propriul meu vulcan care produce lava neincetat si e gata sa acopere cu ea si sa arda tot ce ii strica pacea interioara...pe care rar si-o gaseste..:)

Desi suntem foarte diferite si vietile noastre contrasteaza puternic din niste puncte de vedere, are capacitatea de a nu fi obtuza..e CEVA in ziua de azi, cand cel mai simplu lucru este sa arati cu degetul, sa pui etichete si sa te crezi perfect...Si atunci esti doar un prost. Un prost comun, cu flatulenta cerebrala..Peisagistica e variata. Altfel ne-am plictisi..

Va doresc sa aveti langa voi un om care nu va menajeaza, dar va intareste, nu va rezolva problemele, dar va deschide ochii, va sustine chiar daca va cearta, rade si plange cu voi, va sprijina si va ridica de jos.

Eu am..e scorpionul meu gingas si otravitor...

Pe curand! :)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu