marți, 5 martie 2013

Resemnat sau revoltat?



Ședință.
Ajung și eu, mai târziu decât șeful meu..i-am oferit un răgaz ca să-și bea cafeaua, deși nu bea cafea..:)
Nu știu exact ce s-a discutat..îmi suna în cap o parte din Tomorrowland 2012..am ascultat în căști pe drum spre servici..la limita fisurii de timpan..cam atât de tare..
O vreme superbă de dimineață.
Am avut câteva momente în care am fost ciufută..e imperios necesar să fii prost dispusă..face parte din noi, din femei..toanele ne definesc. E cool să fii not in the mood..nu știu de ce..Dar când te trezești singură și nu e nimeni lângă tine care să-ți sufle undeva, toanele nu mai au farmec..nu are cine să te ia în brațe și să incerce să te binedispună.
Deci te îmbraci, te machiezi și pleci. Îți trec mofturile când nu ai spectatori.

În troleu..îmi țin cartea pe genunchi..stau cu capul în jos..nu citesc..cu muzica atât de tare în căști , nu mă pot concentra..n-am avut niciodată atenție distributivă..lângă mine, o tanti..în picioare. Aș putea să-i cedez locul..Dar stau la geam..soarele îmi zâmbește..și chiar nu pot să citesc în picioare! Doar am o carte deschisă pe genunchi..din când în când dau pagina..

Mi-a trecut repede ziua..m-am apucat de chestii pe care le tot amân din noiembrie..am avut și spor și chef..

Cei apropiați mie știu că mancarea mea e comestibilă..nu e grozavă..nici pe departe..dar câteodată îmi iese.

Am nimerit la Master Chef..deși nu-s prietenă cu televizorul de mulți ani, m-am făcut comodă în fotoliul meu verde și m-am uitat peste recepție până mi-a amorțit gâtul..destul de drăguț show-ul..

Ce m-a impresionat, în schimb, a fost pasiunea și sclipirea din ochii unor concurenți..unii au implorat pentru o nouă șansă..alții au întors spatele juriului când au simțit că urmează o ploaie de critici sau de invective..

Involuntar, m-am pus în situația lor. Nu a celor victorioși..cu toții știm ce dulce e victoria..

Oare câte experiențe nefaste sunt necesare în viață pentru a învăța SĂ PIERZI?
Ține de personalitatea fiecăruia sau de ceea ce a acumulat până atunci?

Ce-o fi mai bine? Să implori pentru o altă șansă? Sau să ieși scrâșnind din dinți, dar având măcar senzația că ai demnitate?
Voi reflecta la asta pentru că nu știu cum sunt eu..:)

Ultima gură de ceai de iasomie..parfumat și soft..vi-l recomand..

O noapte liniștită și un somn odihnitor să aveți..

P.S. Sper că ați observat că am scris cu diacritice! ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu