luni, 4 martie 2013

Cine nu are sora, sa-si cumpere!


Aveam planuri mari cu mine astazi.
Stau in bucatarie, ciufulita si descult. Am dormit ca un cadavru..prefer expresia asta in detrimentul "am dormit ca un bebe"..pana la ora actuala, nu ma trezesc din 2 in 2 ore urland, nu ma alapteaza nimeni si nici nu fac pe mine..
M-am trezit pe la 8..era ideal sa ma apuc de treaba atunci..dar a intervenit "mai stau 5 minute"..si cand  am deschis ochii...11.38.
Primul gand.."Ppffff.. esti nesimtita rau.."
Al doilea.."Mmm..erai obosita.."
Al treilea.."Ai dormit mult si bine..esti fresh..meriti si tu din cand in cand un rasfat.."

Si cu asta mi-am iertat greseala de a nu ma trezi ca un om normal la o ora rezonabila, lunea..cand toti ne apucam de toate cele..

Am ridicat putin capul..haine peste tot..si niciodata n-am cu ce sa ma imbrac, paradoxal..

4 martie..azi implinesc 26 de ani si o luna! Orice cadou as primi, sa aiba cutie de viteze automata..:D

Mi-am dorit un frate mai mare..care sa ma protejeze si sa ma invete sa ma bat..
Ma bateam cu sora-mea cand eram copii..:)
Primeam in mod egal dulciuri. Eu le mancam pe toate atunci, instantaneu..si apoi ma uitam ca un caine plouat la ea..si impartea in mod egal cu mine si portia ei..
Mergeam la gradinita impreuna..m-a invatat sa traversez strada, m-a invatat Gaudeamus, mi-a facut toate caracterizarile de personaje din literatura..

Am crescut..astazi implineste 28 de ani!

Nu are sens sa spun ce-i doresc..cred ca e lesne de inteles..

Nu avem nimic in viata asta daca nu avem alaturi de noi oameni pe care ii iubim, ii respectam, care ne iubesc si ne respecta la randul lor..Familia este, de departe, cea mai frumoasa exprimare a loialitatii si iubirii..
O iubesc pe sora mea foarte mult..chiar daca nu ii spun..nu stiu de ce nu ii spun..poate ca mi se pare ciudat si ma astept sa stie..

Ma bag la dus si o voi suna..

E luni! Am dormit 12 ore..si nu regret nimic!

O saptamana fabuloasa va doresc, alaturi de famile si cei dragi voua!

:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu