vineri, 1 martie 2013

In genunchi, cu mainile sus..la colt, daca se poate!

  8.59..pm

A trecut si azi..nici nu stiu cand..am cautat si evident, am si gasit, tot felul de chestii care sa-mi umple timpul..
Am avut o stare proasta toata ziua..dar am zambit amar, mi-am sters lacrima imaginara pana cand mi s-a dus fondul de ten si mi-am ros unghiile pana la sange. Am unghii tehnice de multi ani, drept urmare, ale mele doar miros a unghii..sunt stresata. Am globus istericus..popular, un nod in gat..as fi vrut sa-mi inghit gelul de pe unghii..fiind plastic, dur, poate ma ajuta sa scap de senzatia aia constanta de sufocare..n-am reusit.

Mi-a trecut prin cap mai devreme modul in care sora-mea o pedepseste pe Emma, nepoata-mea de 2 ani si un pic..o pune la colt..cu fata la perete..si ea sta acolo pana cand o cheama..e cuminte.

Si m-am pus in situatia ei.. Sta la colt atat cat i se spune.

Eu am o problema. Nu are cine sa ma trimita la colt. Si eu singura nu ma duc.
Si daca m-as duce, prin absurd, n-as reflecta nicio secunda  la ce am facut..Nu. M-as gandi cum sa fac pe viitor sa nu mai ajung acolo. Nu ma dezavantajeaza pozitia..tratez cu spatele multe lucruri. Poate datorita faptului ca m-am nascut altfel decat e normal ( prezentatie pelvina totala..am iesit cu funduletul..:) si asta este atitudinea pe care am pastrat-o un sfert de secol..)..

Provocarea apare cand trebuie sa stai la colt si nimeni nu te anunta ca pedeapsa ta s-a sfarsit..suferinta e mai mare atunci..TU decizi daca te ierti. Si de cele mai multe ori, nu reusesti..

Mi-am baut ultima gura de cafea..din neatentie si pofta, am inghitit si zatul..mi-a ramas un gust amar.
 9.21..pm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu