vineri, 1 martie 2013

1 Martie..:)

Ehh..a venit si primavara..cel putin teoretic..

In primul rand, buna dimineata!
Abia am ajuns la servici, cu o intarziere de 2 ore..nu am reusit sa adorm aseara suficient de devreme pentru a reusi sa ma trezesc in timp util de dimineata. Am dat snooze de cateva ori..alarma mea chiar nu e prietenoasa. Si o inteleg! E ca si cand ai o datorie la cineva si nu ti-o onorezi la timp.
In prima faza, persoana iti da de inteles ca ar trebui sa te simti..daca "te intorci pe partea cealalta", incepe sa insiste..si cauti solutii s-o indepartezi macar temporar. Dar tu stii de datorie. Stii ca trebuie sa te dai jos din pat, sa te speli, sa-ti bei cafeaua, sa fii morocanos si sictirit nu pentru vreun motiv anume..ci doar pentru ca e dimineata!
Fereasca Dumnezeu sa mai fie si luni... Tragedie! Drama! Dar cum sa iti reiei activitatea dupa 2 zile de repaus?! Cumplit..astazi e vineri. Cred.
Am adormit greu, am dormit prost si m-am trezit tarziu. M-am dat jos din pat si incercam sa ma organizez in asa fel incat sa plec in 30 de minute. Stateam in chiloti in hol, pentru ca din hol poti intra in baie, in bucatarie, in sufragerie sau poti iesi pe scara blocului, chiar si in lenjerie intima..aveam in mana 2 cani din care am baut ceai aseara, o crema de corp cu miros de liliac, incarcatorul si un bol cu cereale pe care l-am varsat pe jos; n-am avut timp sa ma enervez. Mi-am facut in viteza o cafea slaba pe care am lasat-o pe aragaz..as fi vrut sa beau niste lapte, dar se terminase de cateva zile..la fel si hartia igienica.
Astea sunt momentele in care mi-e efectiv dor sa stau cu mami si cu tati. Acasa, unde am crescut, nu se termina hartia igienica niciodata, era tot timpul lapte in frigider si cineva ma trezea la timp.
Mi-am dorit sa cresc, sa "ma fac mare"..nu stiu daca m-am facut mare...inca nu stiu.
Stiu ca asta este a 26-a prima zi de primavara din viata mea.
N-am mari emotii cand ma uit pe geam..nu e atat de senin cum as fi vrut, nici soare nu e..lucrand intr-o statiune, la munte, zapada e ca la ea acasa pana in mai..
Mi-a tresarit putin inima cand am primit un martisor si un buchet de ghiocei de la colegul meu..o potcoava si un trifoi..parca a stiut ca am nevoie de noroc in perioada asta..
Am sarit in blugi, m-am incheiat la geaca pe scari si am alergat pe cele 108 trepte pe care le cobor si urc zilnic..bineinteles ca am pierdut autobuzul..
Cu primavara in suflet, fiindu-mi inca frig la maini, am ajuns la servici..din fericire, nu m-a intrebat nimeni de ce-s ciufulita si imbracata anapoda..oricum nu le-as fi dat explicatii..

Bucurati-va de primele raze de soare! Zambiti mai mult si luati vitamina C!

Va pup! :)

2 comentarii:

  1. aha, o a 26-a primavara frumoasa.
    tu nu accepti comentarii pe blog?
    las ca le numar eu. asta ed al doilea.
    i pup iu

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da! Doar ca sunt mai mult decat novice.. si nu stiu daca trebuie sa fac vreo setare in acest sens! Astept sugestii! :)

    RăspundețiȘtergere