sâmbătă, 2 martie 2013

Am plecat sa duc gunoiul. Nu stiu cat stau.



Am ajuns acasa.

 Doi saci de gunoi ma asteapta tacuti pe gresie..ii imping cu piciorul spre perete..

 M-am oprit la supermarket..am luat lapte dar am uitat de hartie igienica..si becuri.   
 Din nou! 
 Medical se numeste dementa precoce..dar nu cred ca sunt dementa..as avea si alte  particularitati..incepand de la pierderi de memorie pana la defecte de integrare    
 gnozica. Pe cand eu stiu foarte bine ce fac..nu stiu ce simt, asta e drept..

 Am aceeasi stare ca ieri..poate putin mai proasta.."ma ajuta" mult si vremea de    
 afara..ninge si bate vantul..
 E atat de liniste in casa, incat ma dor urechile..imi aud respiratia..
 Sacii sunt tot acolo..

 Nu-mi place sa duc gunoiul..nu mi-a placut niciodata. Dar se strange si trebuie  
 dus. Primul sac nu e problematic. Il ocolesti. Daca l-ai inchis bine, nu miroase,  
 deci nu te jeneaza cu nimic..se strange si al doilea..poti sta cu el..n-ai veleitati asa
 de mari.
 Si continua sa se stranga. Si ocupa spatiu. Si miroase urat. 

 Abia atunci te ridici greoi din zona ta de confort..un miros dezagreabil te   
 izbeste..apuci sacii si te indrepti cu celeritate spre tomberon..uhh..in sfarsit! 

 Imi termin cafeaua si ma duc sa duc gunoiul..intai fac ordine in debara, in birou si
 in suflet.
 Ca sa nu fac mai multe drumuri. 
 Nu mi-a placut niciodata sa duc gunoiul..dar a inceput sa miroase..

 Un weekend linistit sa aveti! Si faceti curatenie..peste tot! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu