luni, 18 martie 2013

Mandei...



...luni.
Cafea.
Lunga si tare, desigur..

Nu stiu cum a fost weekend-ul la voi. Pe mine m-a obosit cumplit.
Sambata dimineata m-am prezentat la serviciu aproape la timp. Se anunta o zi obisnuita..anosta si plictisitoare, la care daca nu-ti aduci contributia proprie prin stiu eu ce artificii, o poti bifa drept un fiasco.
Dar sa nu devin prea transanta..

N-as putea detalia aici cum s-a desfasurat tura mea de 24 de ore..Cica exista in orice serviciu un secret de serviciu.
Si chiar trebuie tinut ascuns faptul ca o zi intreaga mi-a urlat Salam in cap, alaturi de alti interpreti de o valoare inestimabila.
Radem, glumim..dar am invatat in cateva ore un playlist generos alcatuit, evident, din niste  tanguiri si repetitii obsesive..am si retinut cate ceva.."ne-am nascut cu sange rece si nimenea nu ne-ntrece.." ...Eh? Cum e?
Parca altfel suna..

Ma rog..lasam manele. N-ar trebui sa existe ca subiect..ca nimic, de fapt..
Muzica de petrecere, e muzica de petrecere. Sa nu incurcam borcanele.

In alta ordine de idei, modul in care traim, ce ascultam, ce citim, cu cine ne bem cafeaua, etc, ne defineste ca si entitati..

In cursul saptamanii trecute ma gandeam ca vineri nu voi iesi nicaieri pentru ca sambata lucrez, sambata prin definitie nu voi iesi, fiind la serviciu..Iata ca n-a trebuit sa merg eu la chef, a venit cheful la mine..Si ce chef !!!
" Cu mare talent, sa moara viata mea..."

Din fericire, am niste mecanisme care ma ajuta sa previn derapajul in patologic. Se activeaza automat cand exista factori perturbatori. Altfel, as fi luat-o razna..nu eram prea normala, oricum.

Si ca sa vina soarele si pe strada mea,  intreaga zi de duminica mi-am petrecut-o cu familia.

Ieri a fost ziua mamei mele..:)
A implinit 50 de ani..

Au ramas putine lucruri ( generic vorbind ) care reprezinta parte integranta din mine..pe care daca le-as pierde, m-as pierde..Cativa oameni foarte apropiati si familia mea.
Mi-am imbratisat mama, am pupat-o, am stat la povesti, am mai pupat-o inca o data..

La plecare, mi-a facut un bagaj considerabil cu "si din aia si din aia si muraturi si vinete si zacusca si dulceata si nu mai stiu ce", care aproape mi-a adus o paralizie de plex brahial..N-am calitati fizice pentru a cara nimic.
Maxim poseta! :)

Ma gandeam pe drum la ea..50 de ani..ce trece timpul..Si cat de mult ne iubeste si pe mine si pe Dana, sora mea. Neconditionat.

Ma apuca melancolia..Imi doresc sa iubesc si eu asa..probabil trebuie sa devin mama pentru asta..

Seara mi s-a incheiat la supermarket. Am umplut un carucior cu prostii. Dar erau la reducere! Cine stie cand mai prinzi bureti de vase atat de colorati la un pret asa de bun..Cred ca era bun..N-am avut termen de comparatie!

...luni.
Mi-am terminat cafeaua lunga si tare.

Ma pregatesc de scoala..

O saptamana light va doresc!

:)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu