marți, 19 martie 2013

Pentru cafeaua lui Dani! :)




Mon mec a moi
Il me parle d'aventures
Et quand elles brillent dans ses yeux
J'pourrais y passer la nuit
Il parle d'amour
Comme il parle des voitures..

M-am urcat in autobuz cu Patricia Kaas in urechi..ce ticalosi si barbatii astia..noi vorbim de dragoste, ei de masini..

In aceasta dimineata s-a produs un miracol.
M-am trezit fara alarma la o ora mai mult decat rezonabila si n-am mai intarziat la serviciu. Ba am ajuns chiar mai devreme cu o jumatate de ora..Sper sa nu-mi fac un obicei din asta! :))))
E drept ca parul meu arata ca un cuib de ciori si sunt imbracata total aiurea.

Nu prea ies asa din casa. Am mers mai mereu pe principiul " it's better to arrive late than to arrive ugly.." si m-am comportat in consecinta, respectandu-mi ritualul de dimineata cu sfintenie.
Azi am facut o exceptie.
Colegul meu de apartament m-a anuntat ca ma duce el la autobuz daca ma fac gata in 10 min..si m-am facut.
Mi-am trantit niste ochelari de musca pe fata, m-am dat cu ruj in masina si am prins autobuzul de la ora 8.
La geam era ocupat..mie imi place sa stau la geam! Am senzatia ca privelistea care ma insoteste pe drum este doar pentru mine..
In plus, am cazut mai demult de pe scaun..Adormisem si fiind la margine, intr-un viraj, m-am trezit sarutand podeaua. La propriu.

Am ajuns la serviciu..colega mea a aprins betisoare parfumate si miroase foarte bine in receptie..ne-am baut cafeaua impreuna si a plecat! M-a lasat aici!

Mai tarziu voi scrie despre barbati..
Nu pot s-o fac acum..nemachiata si ciufulita..

P.S. Sa ai pofta la cafea, Dani! Enjoy! :)


Povestim mai tarziu..O zi senina va doresc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu