miercuri, 28 ianuarie 2015

Intimitate..



Se aude sirena unei salvari..

Un firicel de lumina isi face loc timid si palid prin draperia mov inchis. Adormita, caut cu degetele amortite telefonul pe sub perna. Abia 6 si ceva..

Ma intreb…Firicelul palid vine de la stalpul de iluminat din fata geamului?  Dar noi stam la etajul  5..oare bate pana aici? Cati metri are un stalp?

Ssstt..o mie de ganduri pe secunda la prima ora a diminetii…Toate fara vreun folos..

Ma intorc spre tine. Privirea mi s-a acomodat deja pe intuneric. In plus, firicelul de lumina e acolo. Ma ajuta si el..Pieptul ti se misca sincron cu respiratia. Se ridica rar, coboara rar..ca un marș impecabil executat pe o muzica maiestuoasa de fanfara.

Pielea ti-e putin mai rece decat de obicei. Si asta pentru ca sub greutatea ta, sta ghemuita sarmana plapuma. Trag de un colt si incerc s-o salvez de la o moarte sigura prin sifonare..

Te trezesti. Cu ochii mici, mongoloizi si negri, clipesti de cateva ori si apoi zici..Fetita!

Zambetului tau ii raspunde zambetul meu...Buna dimineata, iubitule!
Apoi, intr-o secunda, bratul tau infasoara intregul meu trup..Cred ca vrei sa furi putina caldurica de la mine! Nu trebuie sa furi. Iti dau cu placere! Pentru ca si tu imi dai totul.
Bunatatea ta, intelegerea ta, sustinerea ta, respectul si increderea..iubirea ta, rasul tau, dansul si muzica din sufletul tau..

Iti cuibaresti mustata in scobitura gatului meu. Ma cam inteapa si ma gadila in acelasi timp. Palmele mele cuprind fata ta somnoroasa si te pup zgomotos pe frunte.  Aproape ca poti vedea iubirea plutind imprejurul nostru..



Firicelul de lumina e tot acolo…
Oare cat o fi ceasul? Deja 7 si ceva..

Raman suspendata in clipa aceea perfecta, in care intimitatea, in intregime non-sexuala, ocupa fiecare coltisor al Universului nostru. Al meu si al tau, iubitule…Contemplez extatic la urmatoarea clipa ce va sa vina, o astept si o imbratisez cu aceeasi caldura cu care tu ma imbratisezi pe mine…

Te iubesc! <3







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu