marți, 14 octombrie 2014

Imblanzirea scorpiei




         Citesc des articole de tot felul pe internet. Unele imi plac, cu unele imi pierd timpul. Si aproape intotdeauna citesc si comentariile aferente. Unele imi plac, cu unele imi pierd timpul…
             Mai devreme ma pierdusem intr-un ocean de contraziceri deopotriva intre femei si femei, barbati si barbati, femei si barbati, barbati si femei..
Subiectul este unul care mereu va provoca  discutii in contradictoriu: fericirea in cuplu. Cine tre’ sa faca primul pas, cine tre’ sa duca gunoiul, de ce se “tem” barbatii de femeile cu personalitate sau din cale-afara de frumoase,  de ce vor femeile barbati cu atitudine…
Dupa ce am citit cateva comentarii incalcite, am ramas intr-o stare de introspectie, sprijinindu-mi capul in podul palmei stangi..

Nu exista reguli de organizare. Nu suntem in armata. Si non-existenta acestora nu duce, culmea, la aparitia unei stari haotice intre cei doi.
Dimpotriva! Aduce relaxare si libertate in cuplu.
Si ce daca eu sunt purtatoare de sutien si ar trebui sa stau, in opinia societatii, ca un pudel, pretioasa si aranjata, asteptand sa vii tu sa ma cuceresti?
Daca eu te plac, de ce sa nu-ti arat? Poate pentru ca mi-e teama ca ma respingi si atunci ego-ul meu se va prabusi..Poate pentru ca tu esti barbat si eu sunt femeie si in toate revistele de cacat pe care le citesc scrie ca pica prost sa te invit eu prima la cafea…

Aici erau cele mai multe contraziceri..

Femeile inca il asteapta..  Autoritar - dar bland,  puternic – dar tandru si suav, rational – dar cald si iubitor..
Nu o sa fac eu primul pas pentru ca am niste programe adanc intiparite in cap. Mi le-a intiparit doamna educatoare, mama, popa si fiecare individ cu care am intrat in contact.

Noi gandim prea mult. Nu mai simtim.

Din cauza prejudecatilor pe care le-am avut,  era sa-mi ratez fericirea.
Din nou.
Asigur pe orice om imbuibat de comportamente de-a gata prescrise, plin de preconceptii si extrem de convins ca daca asa fac toti, atunci asa trebuie, ca se inseala.
Sa te detasezi de tot ce CREZI ca esti, sa-ti speli singur creierul dupa ce ti l-au patat altii – asta este singura cale spre fericire..

Nu pot sa astept ca iubitul meu sa ma faca fericita. Sunt fericita.
Si din fericirea mea ii ofer si lui. Si pentru ca pot sa ii ofer, asta imi aduce inca pe atat de multa fericire.

Am inteles tarziu niste lucruri. Dar le-am inteles…




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu