duminică, 22 septembrie 2013

Gata..




Ma doare capul. Cumplit ma doare. 
Si nu stiu de ce...Oare pentru ca am baut afinata cu cana pana la 5 dimineata?

Nu cred ca asta e motivul..Presiunea atmosferica e de vina, ploaia si vreun pui de sinuzita netratata..

Luni am sustinut proba scrisa e examenului de licenta. Marti, pe cea practica si miercuri, prezentarea power point. Nu-mi amintesc sa ma fi dus in viata asta  la vreun examen atat de nepregatita.
Praf. Si cu toate astea, rezultatul a fost satisfacator. Si cred ca reflecta cu adevarat pregatirea mea.

Slabiciunile si nesiguranta ne fac sa cautam in permanenta confirmarea ca suntem buni.
Confirmarea altora. Printr-o nota, printr-un compliment, printr-un like pe Facebook..
Dar de ce sa ne dorim asta?

9.37 a fost nota mea finala..vroiam 10. Si n-am luat 10..
Dar daca as fi luat, ma ajuta cu ceva?
Exceptand faptul ca-mi hranea ego-ul si asa supraponderal, nu ma ajuta la nimic.
Asteptam CONFIRMAREA ca sunt de nota 10. Nu sunt. Stiu ca nu sunt. Si nu am nicio problema cu asta.

Programasem o iesire cu fetele dupa examen. Dar am fost atat de obosite, fericite, dezgustate, insetate, flamande si licentiate, incat la ora 9 si jumatate seara, atunci cand s-a terminat examenul, am plecat fiecare in treaba ei.
Ne-am promis una alteia ca ne imbatam crunt cu prima ocazie..

Si eu am zis sa ma tin de promisiune..motiv pentru care m-am hidratat cu niste afinata. Cateva cani.
Inca nu mi-am revenit. Dar am timp toata ziua..

In pijamale, fara machiaj, pe jos..pe covor..intr-o casa fabuloasa..cu o priveliste minunata..

..mi-a intins paharul de vin pe jumatate gol..sau pe jumatate plin, depinde cum privesti..si mi-a zis asa..

Bea..
Cand ai de gand sa incepi sa traiesti, Cristina? Pentru tine, nu pentru altii..crezi ca lor le pasa..ei cred ca tie iti pasa..o mare minciuna..mascata de nevoia permanenta si arzatoare de a primi un ok tacit ca esti acceptat de societate..presiunile sunt atat de mari si vin din toate partile, incat ai doar doua variante..te supui si te prefaci in continuare, sau te rupi, traiesti cum iti place si-ti asumi asta..daca nu-ti place vinul, am si afinata..

...da-mi afinata..e mai dulce..

Discutia a fost mult mai lunga, mai profunda, mai taioasa..

Exista oameni care apar in viata noastra..nu stim cat raman langa noi..si care isi lasa amprenta atat de adanc..iti scriu direct in suflet din experienta lor..daca ai noroc si trecerea timpului nu te erodeaza decat fizic, atunci poti oricand sa citesti ceea ce ei au lasat scris acolo..sa citesti si sa-ti amintesti momente frumoase..in care ai fost TU..fara machiaj, in pijamale, pe jos, pe covor...intr-o casa fabuloasa...cu o priveliste minunata..


Fiti VOI. Nu va fie teama..

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu