duminică, 29 septembrie 2013

Atelier



Si iata dragii mei ca a venit weekend-ul.  A si trecut fulgerator, lasandu-ma in loading pana vinerea viitoare si obosita pana la Bucuresti si inapoi. Ca de acolo vin.

Abia ce am intrat in casa, mi-am aruncat hainele afumate in masina de spalat si n-as fi putut incheia saptamana fara cateva randuri...

De ceva vreme, am prins gustul petrecerilor cu Dj si muzica house..

Cand iti cumperi blugi noi si-ti plac, ai vrea sa te imbraci cu ei zilnic. Analogia este, fireste, trasa de par..asa cum nu port aceeasi jeansi zilnic, tot asa nu m-as putea duce la superpetreceri care tin 12 ore in fiecare zi..
Mai si muncim, societatea vrea sa ne responsabilizeze si sa ne dea cat de cat o traiectorie. 
Deci, tindem in abisul gandirii noastre spre o forma de organizare a propriei vieti extrem de echilibrata. Si cum am putea sa obtinem acest echilibru daca nu imbinand in mod armonios munca, timpul petrecut cu familia si petrecerile "monstruoase", in sensul bun al cuvantului, la care mergem cu prietenii?

Se pare ca balanta s-a linistit in cazul meu..munca e munca, familia e familie, iar petrecerile sunt petreceri.
Fiecare dintre acestea imi consuma si imi dau in mod perfect proportionat energia de care am nevoie.

Party-urile la care mergeam aveau loc in Bucuresti. Oamenii sunt altfel acolo. Nu mai buni, nu mai rai, ci doar altfel..si ma gandeam ca as vrea sa ma distrez asa la mine acasa. In Brasov.

Daca esti cuminte, vine Mos Craciun..Ei, bine..n-a venit niciun mos cu vreo tolba-n spate, ci un om a avut geniala idee sa implementeze un astfel de concept in orasul de sub Tampa.

Din motive personale am ratat primul eveniment organizat de Atelier Music Events
Mi-a parut rau apoi cand am auzit cat de bine s-au distrat cei care au fost acolo..Am asteptat urmatorul eveniment.
Si acesta n-a intarziat sa apara..

Cu mic cu mare, oameni care apreciaza muzica buna si atmosfera incendiara, s-au strans sambata seara la locul cu pricina..M-am dus si eu, curioasa si hotarata sa dansez pana la epuizare..

Am pronuntat cuvantul "incendiar" mai devreme pentru ca nu stiu niciun sinonim. Si cu riscul de a ma repeta, exact asa a fost.

Nu stiu exact pe ce apasa oamenii aia de la pupitru, ce butonase imping, trag si invart..ideea e ca m-am oprit cateva secunde si m-am uitat in jurul meu. Toata lumea zambea, toata lumea dansa..fiecare in felul lui se bucura de ceea ce simtea..Senzatia pe care o ai cand vezi o mare de oameni extaziati este unica.
Te simti parte integranta din ceva si stii clar ca ai cel putin un lucru in comun cu inca o mie de oameni.

Pana la urma, muzica este o arta. Arta de a combina succesiv si simultan notele, astfel incat rezultatul sa fie placut estetic.
Si cand mai ai in fata ta un om care se joaca elaborat si cu indemnare cu toate sunetele, nu poti sa simti decat ca I fell in love with the Dj si-ti vine sa rupi boxa si sa te bagi cu totul in ea. Sau macar cu capul..

In scoala generala aveam o materie. Se numea Atelier. Baietii faceau traforaje (parca asa se numeau!!!) si noi coseam pe etamina..A fost singura perioada din viata mea cand mi-am dorit sa fiu baiat..urasc sa cos. 

Cu toate astea, faceam efectiv ceva la materia aia. La mate si romana si tot restul nu puteam sa avem rezultate palpabile..
In schimb, dupa Atelier, am ramas cu un saculet in care imi tin acum sosetele..:)

Atelier Music Events a creat in Brasov un saculet de energie pozitiva, buna dispozitie si distractie la cote maxime.
Nu avem cum sa materializam ceea ce simtim, insa putem pastra vie amintirea acelor momente..nimeni nu-si aminteste o noapte in care a dormit, dar o noapte in care prin vene ti-au curs milioane de sunete e imposibil de uitat..


Si cum vestile bune nu vin niciodata singure, urmatorul eveniment organizat de echipa Atelier Music Events se apropie..

E placut sa stii ca ai la tine in oras ceea ce ai gasit doar in alta parte..Si pe deasupra ai si sentimentul ala de "acasa"..

Maine e luni. Adica merg la munca. Cinci zile. Nici nu mai conteaza asta.

Pentru ca sambata e party la Atelier..

Ne vedem acolo!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu