vineri, 28 iunie 2013

Pacat ca-mi plac barbatii..




(...) Fizica moderna aduce o revizuire profunda a ideii particulelor solide : in teoria campului cuantic, clasicul contrast dintre particulele solide si spatiul inconjurator este complet abandonat, campul cuantic fiind vazut ca o entitate fizica fundamentala, un mediu continuu, prezent peste tot in spatiu. Particulele sunt condensari locale ale campului, concentrari ale energiei, cu mobilitate permanenta. Deci, materia este formata din regiuni ale spatiului in care campul este extrem de intens. Ca urmare, se schimba complet paradigma asupra realitatii, materia si energia fiind complet interschimbabile in contextul campurilor de intensitate variabila...

Asa ziceam si eu! 
De fapt, daca ma gandesc bine, stiu aceste lucruri de cand lumea..sunt niste chestii elementare, despre care discut cu fetele, la o cafea, la Vintage..Ca doar n-o sa vorbim despre epilat, barbati sau sex. Nu!  Noi chiar nu suntem asa..

Si ca sa intelegi si voi, prima parte a postarii apartine cursului de Homeopatie.
Am avut examen azi dimineata. Si ieri, pe la pranz, am apucat cartea, am deschis-o..am citit polologhia de mai sus..mi-am dat seama in 38  de secunde ca ma depaseste.
Am inchis cartea si am plecat in oras..am stat 5 ore..

Si dimineata m-am dus ca o floricica la examen..frumoasa si proasta.

Tocmai s-au afisat rezultatele. Am luat 10..
Deci, cum va spuneam mai sus..fizica cuantica e un fel de felul doi, care nu-mi ridica niciodata probleme. Pentru ca n-o inteleg. Si daca n-o inteleg, nu-mi bat capul..

In mod uzual, nu stau 5 ore in oras. 
Dar aseara as fi stat 50..

Am intalnit un om frumos. 
Frumos ca o pereche de Louboutin ..sa-mi ierte comparatia..
Si trist ca un copil fara jucarii..

Empatia a fost ca la ea acasa din ambele parti si din primele secunde s-a legat ceva-ul ala care te indeamna sa te deschizi..asta am facut..
Timpul a galopat printre povestile noastre, printre rasete si amintiri..Fiecare spunandu-si povestea, incurajandu-ne reciproc si batandu-ne amical pe umar..

Are o frumusete aparte..
Niste buze perfect conturate, pline..par moi..
O barbie ferma si totusi delicata..pometii ridicati ii sculpteaza intregul chip..
Sprancenele perfecte ii incununeaza privirea..iar in ochi incepe si se termina totul..

Este una dintre cele mai frumoase femei pe care le-am vazut in viata mea.
Frapant de frumoasa si frapant de trista..


Si ce o face cu adevarat speciala este modestia si simplitatea..si bunatatea..

Discutia de aseara mi-a confirmat cateva teorii legate de dragoste..daca pot spune ca dragostea se bazeaza pe teorii..
Cert e ca eu mi-am invatat lectia..am ajuns in punctul in care reusesc sa identific buba imediat..nu stiu daca as putea face asta si in cazul meu..dar din exterior, imediat vad o solutie..poate nu cea mai simpla, poate nu cea mai placuta..dar cu siguranta cea mai eficienta..

Oricum, timpul a trecut ca un TGV in compania Madalinei..
Abia astept s-o revad!

Mi-am gatit niste paine cu salam si dupa somnul de frumusete, ma voi apuca de invatat la Epidemiologie.
Profa' e suparata tare pe noi..era galagie in clasa in timpul cursului..de fiecare data..
Poate pentru ca o parte din colegi jucau poker..
Eu nu am jucat niciodata! Nu stiu poker..
Insa am jucat macaua..o data sau de doua ori..pentru ca o data sau de doua ori am si fost la curs..

Deci va fi educativ acest examen..
Ma rog, am luat eu 10 la fizica cuantica, alias Homeopatie..Epidemiologia joaca la pitici, ca sa folosesc  o expresie de maidan..


Pana una alta, sa nu ne stresam!

E vineri!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu