sâmbătă, 1 iunie 2013

Let's party!!!




Buna ziua, dragii mei!

Dar ce faceti astazi?
Eu sunt atat de bine dispusa, incat mai devreme am ascultat 4 nopti si 4 zile de 4 ori..
Am si dansat prin casa, in timp ce strangeam hainele..

Ieri dimineata, dupa ce am iesit de la serviciu si am ajuns in oras, m-am prezentat alaturi de colegele mele la spitalul de Boli Infectioase..mai aveam ceva practica de facut acolo.
Cu ocazia asta, mi-am facut si un set de analize.

Fratilor, sunt o grasa!
Dar pe interior!
Am colesterolul mare. Mare rau.
Cum era firesc, am luat la cunostinta ce si cum mananc de acum inainte..
N-a fost nevoie sa iau notite, pentru ca lista e scurta..am voie niste apa si poate ceva mere..

O sa devin mai vegetariana decat o vaca..

Si cand ma gandesc ce-mi placeau outele prajite, ceafa si slanina, sosuri, maioneze, cartofi prajiti si toate aceste bombe cu gust divin..O perioada trebuie sa o las mai moale..

Deci, le transmit celor care ma incurajeaza, ma obliga si ma sfatuiesc, deseori rautacios si in batjocura sa pun mana sa mananc aia, aia si aia ca sa ma fac grasa si frumoasa, sa se abtina.

E cel putin penibil! Daca ma pui in soare, imi faci radiografie si cand colo'..

Vorba aia..Pe-afara-i vopsit gardu' si-nauntru - leopardu'...

Am oftat adanc de cateva ori, au urmat glumele de rigoare din partea fetelor si gata! M-am resemnat! Voi manca oua de..cocos! Daca de gaina n-am voie..

Spre seara, ii scriu Alinei.."Mergem si noi la un ceai? Dar scurt, asa.."
Raspunsul fiind unul afirmativ, m-am imbracat de..ceai..si m-am incaltat in tenesi! Ca niciodata!
Nu ies fara tocuri si alte accesorii dinastea..dar nu aveam chef..a ramas sa bem ceva in oras repede si sa ne instalam la Alina, sa ne apucam de invatat..

Stateam amandoua la masa..povesteam, radeam, ne aminteam de prin facultate, de primul sarut...ce sa zic..chill..
Asta pana cand muzica era atat de tare, ca nu te mai intelegeai om cu persoana.
N-am avut incotro si a trebuit sa dansam.

Nu mi-am inchipuit ca te poti distra in asa hal cand sunteti doar doua fete...

Localul in care iesisem organizase un party in stil Hawaii..pe fiecare masa era cate o vaza cu...un lichid galben cu roz in care pluteau felii de ananas si ceva care semana cu prazul..

Cand am primit confirmarea ca suspectul lichid e pentru consum si ca mai contine si alcool..hm..
S-a cam schimbat foaia..

E drept ca nici pana atunci nu beam ceai asa cum ne-am propus..Si da-i dansuri, mai frate!
Si atata am baut din vaza aia..pana cand..am stins cu bere..cu mai multe beri..ospatarita stie cate..

Restul sunt detalii..cred ca se intelege!

Am ajuns acasa rupta. Vedeam patul ca pe poarta Gradinii Raiului..dar n-am dormit! N-am avut chef!

Azi ma vad cu George, fostul meu coleg de apartament..si cu iubita lui!

Am stabilit deja un itinerar..la beraria noastra preferata si apoi in Times..
Doamne ajuta sa nu cad lata pe acolo..


Ma duc sa ma pregatesc de inca o seara nebuna, nebuna si in tenesi!


O sambata exploziva sa aveti!
Daca tot a inceput sesiunea, sa inceapa si distractia..

Pe curand!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu