vineri, 14 iunie 2013

Let's be friends, darling!




Sesiuneeaaa, bat-o vina!

Carti, caiete, Facebook..nu mai dorm, nu mai mananc, ci studiez intens..atat de intens incat cred ca fac prima restanta din viata mea! 
Incerc sa fiu si eu o persoana mai organizata, sa nu mai las totul pe ultimul milimetru..
Desi am invatat bine intotdeauna la scoala, mi s-a cam urcat democratia la cap, cum ar spune unii profesori.
Si iata ca la examenul de ieri am avut cateva secunde de "what the fuck is this?!" 
Desi erau chestii de bun simt, am dat cu banul la cateva raspunsuri..Si cum nu m-am bazat niciodata pe noroc, probabil ca si rezultatul va fi pe masura.
M-am resemnat deja!

As putea foarte simplu si rapid sa dau vina pe faptul ca am un program foarte incarcat, bla bla bla..
Sau as putea sa recunosc ca n-am invatat suficient si la momentul potrivit..
Vorbim discutii si faptul e consumat. 
"N-ai restanta, n-ai prestanta" am auzit pe la colegele mele..si chiar n-as vrea sa fiu tinuta minte astfel..
Gen "tocilara aia de Cristina n-a picat niciodata..." :)))
O sa vedem ce-o sa fie..pana marti, cand primim rezultatele, nodul din gat va face maraton..va urca, va cobori, va urca, va cobori..pana cand o sa dispara!

In fiecare zi, acasa la ai mei fiind, stau in fotoliu cu un morman de carti in stanga si laptopul in dreapta, mai atenta la News Feed de pe Facebook decat la ce am scris prin cursuri, imi fac cate o lista cu ce am de facut. Scriu sus la titlu "To do" si apoi cu liniuta..aia, aia, aia, aia...
Si dupa ce fac lista si o privesc cateva secunde, ma imbrac si plec in oras.
In ideea in care iesitul la cafea in mijlocul zilei nu era pe lista..
Si asa tot fac de cateva zile bune..m-am tampit!

Mai ales ca mi-am baut o parte din cafele intr-o companie...hai sa zicem, mai deosebita.

Stiu ca citeste, insa e modul meu de a incerca sa inteleg niste lucruri. Probabil ca voi ramane tot la stadiul de incercare pana ma voi plictisi. Si cum sunt vestita pentru cat de repede ma plictisesc, este doar o chestiune de moment framantarea mea de acum. Pacat ca s-a sincronizat cu examenele si ma cam tine ocupata din punct de vedere psihic. Tine doar de mine sa remediez eroare! Si-o voi remedia.

Nu sunt o femeie deosebit de frumoasa si nu am fost niciodata. Cu toate astea, n-am dus lipsa de admiratori pana acum. Am fost des in situatia in care am rostit acel "Ar fi mai bine sa fim amici.." pentru ca sentimentele mele (la modul generic)  nu coincideau deloc cu ale respectivilor.
Pana aici totul e simplu. 
Si iata ca se produse dezastrul! Karma is a bitch!!! :))))

Ce credeti ca le-a fost dat urechiuselor mele perfect proportionate sa auda?!
Previzibil.."Hai sa fim amici!"

Hm..
Nu se pune problema ca m-am indragostit sau ceva, desi imi doresc asta la fel de tare cum imi doresc un Porsche Panamera..dar era o companie interesanta si placuta..si fizic si pe toate planurile.
Si mai e si puterea obisnuintei! 
Sau a neobisnuintei!!! Nu mi-a propus in viata mea cineva (un barbat) sa fim amici..adica..Wtf?!

Toata faza mi-a aprins un becutel..desi tarziu, dar tot s-a facut lumina si in creierasul meu obosit si plictisit deja de examene..si lumina consta in faptul ca, daca voi mai fi vreodata in situatia aceea (de a spune unui barbat ca nu-mi doresc mai mult de la el decat prietenie) o voi face fara sa clipesc.

Nu te plac. Vreau sa fim prieteni si atat. Pentru ca nu te plac.( ca sa am ceva mai mult cu tine)

Stiu!... dureros si fara diplomatie. Dar se spulbera instantaneu toate gandurile, ideile, sperantele, whatever..

Si as vrea sa mi se faca la fel.

Cred ca daca spui cuiva ca nu-l placi asa, in fata..nici el nu te mai vede atat de wow si ii e mai simplu sa-si reprime dorintele in ce te priveste. Nu stiu daca e asa, dar pentru mine ar fi mai simplu..
Na..nu ma placi si vrei sa fim amici?! Ok..probabil ca nu voi vrea..e decizia mea.
Si parca se mai indulceste esecul..

Imi doresc cu ardoare sa ma indragostesc si se poate sa ma pacalesc singura, "agatandu-ma" de oricine mi se pare mai deosebit..
Am foarte multe de oferit si le voi oferi cui vrea sa le primesca...

Pana una-alta, am un prieten nou! ;)
Chipes si destept!
Am avut discutii interesante pana acum..le vom condimenta probabil cu intimitati de genul partide de sex (fiecare cu cine face, evident!)


" Friendship is the purest love. It is the highest form of Love where nothing is asked for, no condition, where one simply enjoys giving.”
                                                                                                                                          Osho                                                


Let's be friends, darling! ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu