joi, 9 mai 2013

Urmeaza lucruri bune..:)



Ma declar in mod oficial dependenta de internet. Mi l-as injecta intravenos daca ar exista vreo posibilitate.

Ieri am avut o zi  interesanta. Am fost sa vad un apartament. Foarte cochet si dragut, cu un pat imens..
Mi-a placut ideea in sine..oricum, atunci cand dorm, ocup un spatiu infim..micuta fiind..asa, ca biscuitele pe cant..
L-am analizat pret de 5 secunde, am decis ca-mi place cand mi-am dat brusc seama ca dulapul era ca si inexistent sub raportul mormanelor de haine pe care le am. Cred ca mi-ar fi incaput chilotii si poate o esarfa, doua..
Am renuntat la idee si am plecat impreuna cu George sa bem o bere. Si ca sa nu favorizam aparitia unor afectiuni gastrice, pe drum am infulecat cate o shaorma "cu de toate".

Berarie suna urat in opinia mea de lady. Ei, bine..am fost aseara in cea mai faina berarie pe care am vazut-o vreodata..Plin de lume, galagie si o atmosfera excelenta..A durat ceva pana sa gasim o masa. Ne-am savurat berile in liniste ca un semn de recunostinta unul fata de celalalt pentru faptul ca am convietuit 8 luni de zile in cel mai placut mod cu putinta. In scurt timp nu vom mai locui impreuna.


Dupa gabarit! :)

Am castigat un prieten. Cu toate ca m-a poreclit "Satana",  este printre putinii oameni care mi-a suportat mofturile si tampeniile fara prea mult efort..

Tot ieri, Dana, colega mea, m-a rugat sa vin mai devreme la serviciu. Ca un facut, m-am culcat cu trei ore mai tarziu decat de obicei si m-am trezit cu doua mai devreme. Comentariile despre cat sunt de obosita sunt de prisos.

Si incepusem sa-mi declar la inceputul post-ului dependenta de internet. Dupa prima cafea bauta ca un insetat in desert descoperind o oaza, mi-am ocupat fotoliul verde din receptie.
Panica! Nu am net! Am vrut sa sun la 112..Si cum ma pricep la calculatoare ca la crosetat, adica deloc, am dat click peste click peste click, am scos din priza modemul ( cred ca ala era modemul!!! ), iar click, iar nimic.
Fireste ca am apelat la firma furnizoare de acest minunat drog...la dealer..
Nu-mi trebuia in mod deosebit internetul, dar ma apucasera toti nervii pentru faptul ca nu mergea!
Dupa foarte multe ore a aparut un baietas, a tastat niste cifre intr-un chenar, s-a ridicat si ranjind, mi-a comunicat ca "este suspendat pentru neplata". Mi-a lasat, evident, si o factura de 100 Ron reprezentand contravaloarea procesului verbal de constatare..Mda.

Intre timp, s-a remediat si am putut sa intru sa scriu..ma simt ca un pirahna intr-un bazin plin de carne..

In ultimele zile am cunoscut niste oameni...despre sanse si oportunitati voi scrie mai tarziu!

Pe curand! :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu