sâmbătă, 18 mai 2013

Tipic..:))))



Asa da. Sunt mai fresh decat un fresh de portocale astazi..
Am ramas peste noapte la Alina, colega mea de facultate..de fiecare data dorm excelent la ea..nu stiu ce are apartamentul ala..dar ma simt foarte bine in el..

Ieri, dupa scoala, am fost cu fetele sa ciugulim ceva si sa bem o cafea..Dupa ce am adormit in fund pe scaun la laboratorul de medicina de familie ar fi fost ideal sa imi teleportez fizicul obosit acasa, dar n-am putut refuza invitatia colegelor mele..asa ca ne-am dus..am mancat si am povestit..Cand ne-am hotarat sa plecam, cautam din priviri ospatarita..vad la o masa o tipa bruneta cu parul lung..mi s-a parut ca e fata care s-a ocupat de noi..fara nicio ezitare, ridic mana dreapta si scriu in aer "Nota", zambindu-i amabil printre cearcanele care imi ajunsesera deja la barbie..
Tipa face ochii mari, vizibil deranjata de cerinta mea..Imi dau seama in secunda urmatoare ca si ea e clienta, la fel ca noi.."Aoleu, imi cer scuze..am crezut ca.." si am zambit larg, naucita de propria-mi gafa..atitudinea mea a adus o schimbare in a ei..mi-a zambit inapoi si mi-a spus " o sa-i spun sa va faca nota.."
Colegele mele radeau. Radeam si eu..
Pana la urma, ce-am facut asa grav?! De ce s-a uitat asa urat? Nu ii convenea statutul de ospatarita? Extraordinar! E si asta o munca! Iaca, domle'..ce fite..

Pe la pranz am ajuns acasa..n-am putut sa adorm de oboseala..Am suferit alaturi de Carrie din Sex and the City..s-a despartit de Big..atat de tare seamana povestea lor cu a mea..off..nu suport barbatii nehotarati.

Cred ca am atipit vreo 20 de minute..ma durea capul cand m-am trezit..M-a sunat Alina si m-a invitat la un suc de mere..cu votca, evident..
De cand m-am reintors acasa, am dormit doar o noapte la ai mei..nu mai suport sa stau acolo..seara, cel putin, parca am paraziti intestinali..ca sa nu spun altfel..si trebuie sa plec! Chiar daca nu fac nimic deosebit, nu ma mai vad stand in Codlea..Abia astept sa ma mut inapoi!

Am plecat spre Alina. Am fost necajita pe drum pentru ca mi-am uitat castile acasa..:( Nu mi-am dat seama ca am o dependenta de ele pana ieri..
Am ajuns in Brasov, m-am urcat in troleu ascultand discutiile celor de langa mine ( fara sa vreau! ) si am coborat la Hidromecanica..colega mea locuieste pe langa liceul Mesota..
Pentru cei care nu cunosc zona, vreau sa va spun ca exista un pasaj subteran pentru pietoni..pasaj care te scoate pe partea cealalta..
Mmm..n-am avut chef sa trec prin pasaj..era si tarziu si mi-a fost teama..am decis sa traversez asa, printre masini..M-am asigurat si cand am considerat de cuviinta, am rupt-o la fuga spre partea cealalta a strazii..Veneau masini din toate partile..si asa m-am trezit ca faceam si eu sensul giratoriu, ca orice alt participant la trafic, doar ca eu eram pe jos..Dupa cativa metri, o masina de Politie se apropie..Am intepenit. Prima mea intentie a fost sa vorbesc in engleza..am mizat pe nationalismul organelor, nicidecum pe faptul ca nu ar fi vorbit o limba de circulatie internationala, macar la nivel conversational..

" Sarut mana! Dar..ce faceti, domnisoara?! "
" Ăăăăă...fac sensul giratoriu.."
" Pai pe jos?! "
" Pai pe sus? Daca n-am masina, eu ce sa fac?! "
Hohote de ras...
Eu.."Mi-e frica sa trec prin pasaj la ora asta! "
" De ce va e frica? Sunt sobolani? "
" Da..cu doua picioare! "
Din nou hohote..
M-au intrebat unde merg..le-am spus ca aici, in apropiere..s-au oferit sa ma conduca.." cu sirena? ", i-am intrebat.."Fara sirena, domnisoara..va place galagia din ce pot sa observ.." Ohoo..si ce-mi place!!!
M-au poftit sa traversez in siguranta, avand in vedere ca se facuse o coloana imensa in spatele lor..le-am urat  " o seara placuta " si mi-am contiunat drumul pe bordura, pretioasa si aranjata..Dupa ce am facut sensul in intregime, am semnalizat ca voi schimba banda si  fluturandu-mi parul, am ajuns sanatoasa pe trotuarul opus..
Alina ma astepta cu votca..a venit si Iulia cu clatite..Dupa doua ore de povesti si ras isteric, ne-am imbarcat in pat..De atunci nu mai stiu nimic..
Dimineata m-am trezit cu semne pe fata de la perna..foarte odihnita! Am plecat spre serviciu si Alina mi-a imprumutat castile ei..

Ma apuc sa mai lucrez la licenta..ca ma preseaza timpul! 

Un weekend relaxant va doresc!

Toate bune! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu