vineri, 17 mai 2013

Home..sweet home...



..ca de cand nu ne-am vazut, muuuulta vreme a trecut..nu stiu de unde stiu asta..si tinand cont de avansata stare de somnolenta ce risca sa se transforme in obnubilare, nici n-o sa fac vreun efort sa-mi amintesc...mai sunt capabila de 2 sinapse pe ora, si alea prapadite si rahitice..sper sa reusesc sa termin de scris..

Dar de unde oboseala asta? Ei, bine..dragii mei..simtindu-ma in putere, tanara si nelinistita, am iesit aseara in oras. Pana la 3 dimineata..

Dar sa incep cu inceputul..
Devenise aproape telul vietii mele sa ma hotarasc intr-un final unde ma mut.
Si va spuneam ca mi-am desenat si mi-am schitat avantaje si dezavantaje, ca am tratat exhaustiv fiecare varianta..Nu vroiam sa ma intorc la ai mei...desi avem o relatie foarte frumoasa..Mi se parea ca o iau de la capat..Am refuzat vehement si am cautat o alta varianta. Am si gasit. 

Se spune ca marile revelatii apar in momente de maxima...hai sa-i spunem intimitate..pe toaleta.
De ce as fi eu exceptia de la regula?! 
In dimineata cu pricina ( adica acum doua zile ), am meditat pret de 3 secunde si am luat pentru a mia oara o decizie. Ma mut acasa, la parintii mei..e adevarat ca pentru o perioada foarte scurta, o saptamana, maxim doua..pana ce se va elibera apartamentul din Scriitorilor. 
Si acestea fiind spuse, i-am spus prietenei mele pe care, apropo, am disperat-o cu modul in care m-am razgandit si strarazgandit, ca ma mut acasa. Tot ce a mai putut sa spuna a fost "Doamne fereste! Nu te mai suport! " Si pe buna dreptate..
Si asa, amandoua, la cele 40 kg/buc, am carat bagaje pana ni s-au lungit mainile..s-a lasat cu febra musculara si dureri articulare..la mine, cel putin..
Caram si blestemam..si tot asa..pana cand am terminat. Odata ajunsa la ai mei, se repeta povestea..
Dupa ce m-am instalat cat de cat, am iesit cu Timi la o bere si un papanas ( e pofticioasa, draguta de ea..)..

Am picat seara ca o musca pe care tocmai ai lovit-o cu un slap..Si dupa un somn asemanator unei come de gradul 4, m-am trezit..
:)...totul pus la punct, curat..nici o haina aruncata aiurea..Indiferent ce aveam nevoie, erau toate acolo..sub nasucul meu..Uitasem ce BINE e acasa..

Am lenevit toata ziua, in halat de baie si cu parul in toate directiile..am stat in pat, m-am uitat la un film, am citit..am mancat, am dormit..fara vreo grija ca trebuie sa fac altceva. Ca in concediu..parca asa era in concediu..nu mai stiu..ultimul l-am avut acum cativa ani..

M-as marita cu maica-mea si cu taica-meu..e lesne de inteles de ce..
Aseara, insa, n-am mai avut stare in casa..asa ca am stabilit in cateva minute o iesire cu fetele la zbenguiala..Am avut parte si de o prezenta masculina absolut incantatoare..:)
Dar nu vreau sa dezvolt acum..

Cu toate ca am dormit 3 ore lesinate si dimineata simteam efectiv ca se apropie sfarsitul, am avut o seara de joi relaxanta, amuzanta, galagioasa si interesanta..

Iar faza asta mi se potriveste ca o manusa..!




S-aveti spor! Inca putin..e vineri!!
Eu voi hiberna cateva ore..

Pe curand! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu