luni, 22 aprilie 2013

Nu mai vreau.


...mda.

Inca mai sunt melodii care imi dau o stare ciudata..un nod in gat, asa..a trebuit sa-mi desfac esarfa..am avut senzatia ca ma sufoc acum cateva minute.

Amintirile...franturi de suflet..amintirile vin din cap. Sediul lor e in creier, prin hipocamp..pe acolo.
Cu toate astea, ai senzatia ca vin din inima..la mine asa e..

Trec zilele, lunile, anii..se strang tot mai multe..cineva sau ceva le arhiveaza..cand ti-e lumea mai draga, demonul sterge dosarul de praf si ti-l tranteste fix in cap..Ia! Pe aici ai mai trecut cu el, aici ea ti-a zis ca te prinde tunsoarea asta..ii placeau placinta cu branza dulce si croissantul cu unt..

...mirosul unui parfum, o cafenea in care ati fost..melodia voastra..melodia noastra..si deja ai lacrimi in ochi sau ochii in lacrimi..sau zambesti duios si amar...

Plimbari incantatoare umar la umar, un sarut pe frunte pe peronul garii..

Se numesc ancore mentale. Le urasc.

Cateodata as vrea sa-mi pierd memoria. De tot. Sa invat sa citesc iar, sa invat geografia si biologia..si istoria.
N-am invatat la istorie..nu mi-a placut profa..si nici la fizica, desi mi-a placut proful..

Nu vreau sa mai am amintiri. Vreau sa fie blank.
Vreau sa dispara toate mirosurile, casele, culorile, masinile, pantofii, frunzele, cainii, filmele... Toate care imi provoaca amintiri..la ce folos ca-s placute?! Au trecut..nu le mai pot trai cu aceeasi intensitate..nu-si au rostul.

Sunt desfigurata de plans..





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu