joi, 4 aprilie 2013

Happy? Unhappy?! It's your choice..;)



Bine v-am regasit!

Doamne! Ce bine e sa lenevesti..uitasem..:)

Mi-am indeplinit targetul la cafele, am ciugulit cate ceva si mi-am facut exercitiile fizice zilnice, saptamanale sau lunare..depinde cata lene acumulez..Dar daca tot am stat acasa, m-am gandit sa ma misc putin. Am febra musculara deja..

Va spuneam mai devreme ca am o stare incomparabil mai buna cu cea de ieri..
Si as vrea sa v-o transmit si voua.
Sper sa reusesc.

Leadership.
Asta e subiectul postarii actuale. N-o sa bat campii cu tehnici utilizate in management. O data pentru ca nu ma pricep, desi am terminat o facultate de profil, si in subsidiar pentru ca vreau sa fac o paralela cu leadershipul aplicat in viata fiecaruia, de catre el insusi.

Noi, oamenii, avem aceleasi nevoi. Mai acute unele decat altele, in diferite situatii. Dar nu asta conteaza.
Ca si structura, functionam identic. Spiritualitatea face diferenta. Nu stiu daca am ales corect cuvantul. Mi-e lene sa caut un sinonim. Probabil se va intelege pe parcurs ce vreau sa spun cu " spiritualitate".

Am observat de-a lungul timpului existenta unor pattern-uri care dau tonul vietii oamenilor.
Unii sunt cu preponderenta fericiti, radiaza, emana incredere si liniste, pasiunea si vitalitatea le curge prin vene si ai impresia ca-s din alt material..obositor de veseli si de energici. Vibreaza efectiv.
Altii sunt in extrema cealalta..anxiosi si depresivi, tematori, inspira constant un sentiment de..hai sa-i spun compasiune, vesnic nemultumiti, nefericiti, obositi, suparati, iritati, saraci, bolnavi..

De ce?

Daca nu recunosti ca ceva nu merge, nu ai cum sa-l repari. Mintind ( pe tine sau pe altii) ca functioneaza, nu vei cauta solutii. Si de la sine chiar nu trece!

Primul pas este sa spui adevarul. Sa ti-l spui tie. Viata ta nu e brainstorming. Nu suntem la piata.
Nu priveste pe nimeni ce faci tu.
Vezi in mod obiectiv cum stau lucrurile si NU le exagera in directia negativa doar pentru a gasi mai multe motive sa renunti.

Dupa ce vezi cam pe unde te situezi pe orbita, stabileste-ti scopuri. Actioneaza. Ascute-ti simturile si foloseste la maxim acuitatea senzoriala pentru a vedea daca actiunile tale te duc mai aproape de tinta ta sau daca te indeparteaza. Pentru fiecare efort sustinut,exista o plata inzecita.

Schimbarea se produce abia cand ai curajul sa fii tu insuti.
Societatea, mama, tata, vanzatorul de ziare..toti vor sa fii altfel. Nu-ti spune nimeni cum! Dar trebuie altfel! Pentru ca asa trebuie... Maricica s-a maritat, are si un copil, si-a luat si masina in rate..adica, deh..s-a realizat! Tu ce astepti?!

Hai sa trecem peste! Daca esti fericit singur si fara masina si copil, keep it going..Daca nu, fa ceva. Nu mai astepta sa vina nici printul cu Porsche Panamera, nici vreo bomba siliconata de la Capatos, nu te mai strofoca sa visezi noaptea numerele extragerii la Loto...
Keep it simple!
Vezi ce te doare si trateaza-te! Tu singur.

Si nu uita un aspect..indiferent cat esti de potent financiar,cat esti de tanar sau de batran, unde stai, cu ce te imbraci, daca porti sau nu ceas..independent de aceste lucruri se intampla ceva.
Ceea ce reprezinti ca OM , ca entitate, nu-ti poate lua nimeni niciodata.

Calitatea vietii noastre este determinata nu de ceea ce se intampla cu noi, ci de modul in care reactionam la ceea ce se intampla cu noi.

Daca ai fi regizor, cum ar fi filmul tau?

Va las..ma asteapta o cada plina cu spuma! ;)

Eu sunt fericita! Tu?







2 comentarii: