luni, 1 aprilie 2013

Ce noroc! :)


Am intrat pe blogul meu propriu si personal si scria undeva sus " Creati o postare noua"..

Sigur! De ce nu?!

Va salut, dragii mei!
Sper ca ati inceput saptamana in forta!
Vremea ne ajuta! Ba mai mult..ne imbie sa visam la vara, la trupuri lucrate la sala din greu, bronzate si unse cu ulei..la drepti abdominali impartiti in feliute si patratele si bicepsi si tricepsi si cvadricepsi femurali..si mult mai important, la creiere..acolo unde ele exista!

Am fost foarte obosita azi dimineata..probabil datorita orei asteia care tot n-am inteles de ce s-a modificat! Sa ne tulbure somnul, cel mai sigur..

Obosita e sinonim cu ciufuta la mine. Intotdeauna.

Ma enerveaza ca, la anii mei si "vasta-mi" experienta de viata, inca mai exista factori extrinseci care sa-mi deregleze mersul, la figurat vorbind. Enumeram pe cei mai des incriminati : vremea, aglomeratia, oboseala, vreun prost care asculta manele in troleu, etc.

Azi eram doar obosita. Inca sunt! Am vrut sa-mi perfuzez un litru de cafea dar nu avea farmec. Beau cafeaua pentru gustul ei. Nu cred ca mai are vreun efect dupa atatia amar de ani si dupa cantitatile industriale ingerate.

Indata ce-am ajuns acasa, a inceput razboiul cu hainele imprastiate peste tot. Au avut un inamic redutabil..

Ma tot tin de ceva vreme sa-mi vopsesc parul. Minunea s-a produs astazi. Si vopsitul are aceeasi vechime cu bautul cafelei, doar ca se produce mult mai rar. Din fericire pentru podoaba mea capilara.
N-as face asta daca cineva, la un moment dat, n-ar fi tinut mortis sa-mi scoata peri albi..la propriu.
Acuz mai multe evenimente si mai multe persoane aducatoare de evenimente din viata mea pentru asta.
Sau as putea-o pune pe seama unui teren genetic. Taica-meu a albit la 22 de ani..Dar nu!
Barbatii mi-au scos peri albi! Si femeile, in egala masura!

Mi-am achizitionat rapid o vopsea dintr-un boutique de profil, am preparat-o in baie si mai-mai sa ma intoxic de la mirosul de amoniac.
Pentru cateva minute parul meu a fost albastru.
Ma gandeam deja sa-mi cumpar o colivie daca tot voi arata ca un papagal. S-a remediat situatia intre timp.

Starea de nervi nu mi-a trecut nici dupa baie, nici dupa a treia cafea.

Am plecat dupa paine.

Hop! In fata mea un cosar! L-am alergat pe bietul om la propriu..stiu ca daca il vezi si-l si atingi,se intampla nu stiu ce! Ceva de bine!

M-am oprit gafaind in spatele lui :
" Stati putin sa va si ating!!! "
" Unde sa ma atingeti, domnisoara?! "

Chiar!!! Unde sa-l ating?!

Mi-a intins mana prietenos si mi-a zambit pana la ultimii molari..

"S-aveti noroc, domnisoara! Sarut mana! "

Am ramas pe trotuar. Cu un zambet tamp.
M-am intors acasa cu alta stare de spirit.

Voi trece cosarul la factorii extrinseci aducatori de buna dispozitie!
Iar pe cei care ma fac ciufuta o sa-i ignor.

Mi-am pus muzica si am dansat de a trebuit sa-mi fac iarasi dus!

Ma pregatesc de scoala..

Pe curand! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu