duminică, 31 martie 2013

Duminiicaaaaaa!!!!!



Hey!

Buna dimineata!

Mare tampenie si cu ora asta.
Mi-am dat aseara ceasul, precauta fiind, sa nu cumva sa ajung tarziu la serviciu.
Nu ca as ajunge la timp de fel, dar m-am hotarat sa fiu mai organizata incepand cu 1 aprilie..
Ca sa pot spune ulterior ca  fost doar o pacaleala..:)

M-am trezit. M-am uitat la ceas. Sapte si putin..o fi sase si ceva?! Opt si ceva?!? Nu mai intelegeam nimic.

Dupa principiul my smartphone is smarter than me, telefonul meu si-a reglat singur ora.
Asta m-a buimacit si mai tare. Din acest motiv, am mai atipit o jumatate de ora.
Apoi m-a chemat datoria si n-am putut s-o refuz..

De cateva ori am mers pe jos de acasa pana la capatul de linie.
Dar astazi a fost cu adevarat o placere. Liniste, cald... Aerul aproape curat, cantau pasarelele si eu alergam pe Muresenilor ca o disperata.
Cum sunt o lenesa nesimtita si nu merg pe jos aproape deloc, nici nu stiu sa apreciez timpul raportat la distanta pe care o am de parcurs.O parte din drum am cascat gura pe la portile oamenilor iar cealalta parte am facut slalom. Printre nimic. Eram numai eu pe strada. Si ceva batranei care mergeau la biserica, probabil.

As fi vrut sa fiu libera astazi. M-as fi dus in parc, sa ma tolanesc pe o banca..cu castile in urechi..sau mi-as fi scaldat sufletul intr-o carte..vreo poveste de dragoste cu happy end.

Nu-i problema! Am tot timpul din lume..

Ma framanta niste chestii de vreo doua zile..o sa scriu despre ele.

Sa aveti o duminica de basm!

:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu