miercuri, 13 martie 2013

Încântată ..:)



Salutare!

Iar ma culc ( dorm, de fapt ) tarziu..
Cazusem zilele trecute intr-un butoi cu melancolie..spurcat sentiment.
Mai ales pentru un om care e vesel si pus pe glume mai tot timpul.

Cu Banica n-am lamurit-o..cred ca va fi laitmotivul vietii mele si va ramane in istorie ca o intrebare retorica..mai retorica decat a lui Hamlet..macar el avea un schelet..

Din fericire, Universul (sau Dumnezeu, cum il numesc unii) are grija sa-mi intinda cate o mana..sau macar un deget..

N-as vrea sa las impresia unei femei chinuite sau pesimiste. Nicidecum. Nu-s nici chinuita, nici pesimista..
Am suferit atat cat poate un om sa sufere. Nici mai mult, nici mai putin..si mi-a prins bine!

Revenind la oile noastre si la Univers..

Sunt ferm convinsa ca am atras catre noi tot ce avem in momentul de fata..fie ca avem datorii sau probleme mari, fie ca traim tot ce am visat..am aceste convingeri din varii motive..am facut cateva experimente. Eu am fost cobai. Asta e o alta poveste..o voi aborda la momentul oportun.

Cert e ca imi doresc oameni faini langa mine. N-o sa definesc "fain", pentru ca nu-i frumos ce-i frumos, e frumos ce-ti place...si daca "fain-ul "meu nu coincide cu al vostru, riscam sa intram in conflict..

Ideea e ca am cerut Universului sa-mi aduca oameni faini.Zis si facut!

Niste ochi albastri absolut uimitori si un zambet de Hollywood.
N-o sa ma raportez la aspectul fizic. Este important si el, pentru ca vinde produsul, dar eu personal, mananc Milka fara ambalaj..cred ca si voi la fel..

As fi putut sta la povesti ore in sir. Mi se intampla destul de rar ( desi sunt foarte sociabila ) sa intalnesc oameni cu care sa fac click atat de repede si atat de bine. Aia sunt din categoria "faini".
In mod uzual, nu aduc in discutia cu un strain aspecte intime , mai ales care ma pot face sa par vulnerabila..insa a fost by default..e ca atunci cand stai in confortul caminului tau, in haine largi si calduroase, plimbi o cana de cafea de colo pana colo, mai pui o muzica..departe de regulile societatii, de machiaj si tocuri..chill..

N-as sti sa descriu acum ce anume mi-a placut cel de mult la aceasta persoana..relaxarea, degajamentul, simtul umorului, sinceritatea ( si aici ma refer la abordarea subiectiva a lucrurilor pe care le-am discutat..fiecare dintre noi, cand relatam ceva, o facem din prisma sufletului nostru..si asta mi-a placut..n-au fost clisee! ) ...

Ma bucur ca am intalnit-o. Si sper sa o revad. :)

N-am scris cu diactritice pentru ca mi-a fost lene..e 12 si un pic..maine merg la serviciu ( imi vine mai usor sa zic "servici", dar un cititor m-a corectat si ii multumesc pentru asta! :) , daca ma trezesc..

Cereti Universului sau lui Dumnezeu tot ce va doriti. Aveti incredere ca veti primi..

La mine merge! Si n-am nimic special..

Ma demachiez si ma duc la intalnire cu mos Ene..

O noapte linistita sa aveti!

:)






6 comentarii:

  1. asta e pe principiul "ai grija ce iti doresti ca se va intampla!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap! Ieri sau alaltăieri framântam aluatul cu neuroni și sentimente, dorințe. Azi am întâlnit exact omul potrivit. Nuuuu! Nu-i coincidență. Din contră... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Ma bucur din suflet! Fericire va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! :) Si nu te gandi la EL. Era vorba doar de omul potrivit la o problema pe care o aveam in cap. mare lucru sa vina, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da..mare lucru..si ce bine pica, cand pica..:)

    RăspundețiȘtergere