duminică, 24 martie 2013

Balonul meu de oxigen..:)



Va salut! :)

Sper ca ati avut un weekend asa cum v-ati imaginat inca de luni ca va fi..
Eu nu mi-am imaginat nimic special. De obicei nu fac planuri. Am senzatia ca m-ar constrange intr-un fel sau altul sa traiesc asa cum vreau,clipa de clipa.

Si ce planuri sa fac fiind in situatia in care luna este mai lunga decat salariul? Niciunul..Asa ma gandeam si eu! Dar sa nu vorbim de bani! Sunt chestii net mai importante in viata!

Ieri am avut musafiri! Din Braila si Bucuresti. I-am dus pe oameni sa vada imprejurimile.
Am mancat, am baut un vin si am stat la povesti pana noaptea tarziu.

Astazi mi-am vizitat familia.
Si am inceput cu sora-mea.
De la usa mi-a insirat cinci feluri de mancare si trei feluri de prajituri. Cat pentru un batalion.
Am gustat din toate.
O admir pe sora-mea. Gateste excelent si prajiturile ei sunt fabuloase.

Si mie imi iese omleta cateodata...

M-am jucat si cu Emma, nepotica mea..Cere cate un leu pentru fiecare poezie pe care ti-o spune. Ridica degetul aratator, face ochii mari si zice..un lei. Trebuie sa-i dai "un lei" daca vrei sa auzi pățăcăță piș piș piș..sau pisicuta, pis pis pis, in varianta originala.
Sunt curioasa ce face cu banii la cei doi ani si jumatate pe care ii are. Important e ca stie ce vrea de la viata..;)

Sora mea avea la randul ei musafiri, niste prieteni vechi si dragi. M-as fi intins probabil la discutii saptamani intregi.
E placut sa revezi oameni alaturi de care ai trait momente.

Mi-am mutat fizicul armonios acasa la ai mei. Aceeasi poveste..am stat la masa si am vorbit. Mama mi-a pregatit pachetul, ca de obicei..:)

Prietena mea cea mai buna a avut o perioada stresanta. Femeia asta e un fenomen. Daca ii intra ceva in cap, imposibil sa nu obtina. Atata concentrare si staruinta la un loc n-am vazut nici in filmele cu nemti.
Si cum era firesc, a obtinut ce si-a dorit! Si ma bucur foarte mult pentru ea. Nu ne-am vazut in perioada asta si astazi i-am facut si ei o vizita. Mi-a fost dor de ea..

Pe scurt, m-am mutat ca un membru al unei minoritati pe cale sa devina majoritate in prea iubita noastra Romanie, din casa in casa.

De la fiecare am adunat ceva! Energie pozitiva si voie buna! Exact ce e necesar pentru o noua saptamana.

Si cireasa de pe tort a reprezentat-o intalnirea cu un prieten bun si drag. Nu ne-am mai vazut de la Revelion. Din pacate ne vedem rar. Nu stiu de ce nu ne organizam mai eficient.
Seratele cu el, daca le pot numi asa, se desfasoara de regula la mine in bucatarie, la un pahar de ceva. Stam de povesti pana amortim pe scaun. E varsator si el..
Eu, femeie fiind, vorbesc mult, prost si fara rost. De multe ori apuca si el sa spuna cate ceva. Insignifiant cantitativ comparativ cu mine, dar interesant. Are si un stil foarte fain de a povesti.
S-a intamplat in unele seri sa vorbesc numai eu..Da. Nu stiu cum ma suporta!

Mi se pare extraordinar sa te intelegi atat de bine cu cineva, mai ales ca e din cealalta tabara. Cea masculina. Ii povestesc tot. Ma sfatuieste. Ma incurajeaza. Si daca am facut tampenii.

Folosim apelativul "Pupu"..parca il si aud.."Pupule, noi suntem varsatori..stii cum sunt varsatorii.." chiar daca i-am povestit ultima traznaie, care nu e deloc de scuzat.

In vanzari o numeam "alinierea sau oglindirea" cu clientul.
Te simti mai bine cand cineva te ridica de jos, asigurandu-te ca si el mai face ce ai facut tu.
Cu toate ca nu o face!

Ne-am despartit cu promisiunea din ambele parti ca ne vom revedea curand. Sper sa fie asa!

Mi-a dat mami un cozonac. L-am mancat pe tot in timp ce scriam aici.

Maine e luni! O luam de la capat!

Am o stare excelenta, sunt odihnita si binedispusa.
Si asta pentru ca am langa mine niste oameni deosebiti. Fiecare ocupa o particica importanta in sufletul meu.

Tine-ti langa voi pe cei care va incarca pozitiv, pe cei care va critica in mod constructiv si pe cei care va accepta asa cum sunteti.
E lucru mare sa ai prieteni!

Pana una-alta, o saptamana asa cum v-ati planificat sa aveti!
Eu nu am planificat nimic.
Imi plac surprizele!

Noapte buna!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu