marți, 23 decembrie 2014

Adio, dragul meu..







Te-am asteptat si ai venit. 

Desi au fost multi inaintea ta, o sa-mi ramai vesnic in suflet.
M-ai invatat atat de multe, m-ai facut sa rad, inima mi s-a strans in repetate randuri la surprizele tale.
Unele din cale-afara de placute, altele..nici nu are rost sa mai vorbesc. Dar tot surprize s-au numit.

M-ai intarit, m-ai pregatit pentru cei ce vor urma dupa tine.  Am speranta si credinta ca vor fi cel putin la fel de buni. Si ca vor fi multi. Multi si buni.

Ti-ai luat si tu dreptul. Si pe buna dreptate. M-ai facut sa plang si sa-mi fie teama, sa te neg, sa te resping, sa vreau sa te alung. Dar n-ai plecat. Ai ramas cu mine. Zi de zi m-ai calauzit, m-ai impins de la spate, m-ai incurajat, m-ai provocat. M-ai obosit, m-ai stors, m-ai enervat…

Stiam ca vei pleca. Stiam ca trebuie sa-mi iau ramas bun.  
Mai avem putin timp impreuna. Haide! Da-mi mana si hai s-o terminam frumos..
Il astept pe urmatorul. Cu inima deschisa. Ii voi oferi tot ce imi va cere. Ii voi cere tot ce-mi poate oferi.
Nu te intrista si nu lasa gelozia sa te cuprinda..




Din cei 27 de ani, tu ai fost cel mai bun si mai frumos..


Adio, dragul meu…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu