miercuri, 17 iulie 2013

10:1





Ieri.

M-am trezit cu fata la cearsaf, si la propriu si la figurat..Toata ziua a fost complet neproductiva. 
Din niste puncte de vedere, ar trebui sa daramam Romania si s-o reconstruim. Dar nu-i cazul sa-mi vars frustrarile si astazi.. Ieri dimineata am efectuat controlul medical pentru angajarea la banca, control care s-a prelungit aberant de mult, tinandu-ma lesinata de foame pana la pranz..si chiar nu-s cel mai placut om din lume cand mi-e foame. Testul psihologic l-as fi putut face si cu burta plina! Ba sunt convinsa ca rezultatul era mai bun! Dar glicemia, domle..Glicemia se recolteaza pe nemancate! Si de ce sa-mi recoltezi prima data sange, ca apoi sa pot manca? Nu, vai! Imi adresezi 700 de intrebari, imi faci audiometrie, ma cauti si-n..fosa poplitee si abia apoi imi recoltezi glicemia! Pai sigur! Nu m-as mira sa vina buletinul de analize cu rezultatul : fata asta nu are glicemie..

Am alergat apoi fara vreo directie pana mi-au intrat picioarele-n omoplati..am facut chiar o criza de nervi la secretariatul facultatii, cand, dupa al 6-lea drum, duduia imi spune ca nu exista nicio cerere facuta de mine, implicit, nicio adeverinta. Adeverinta care-mi este necesara tot pentru angajare. De o saptamana ma tot amana. Si trebuie sa trec peste lipsa lor de organizare, sa ma scuz la banca pentru intarziere si tot asa..
Am adunat o oarecare doza de stres in ultima perioada pentru ca am facut niste greseli. Ma supara mai tare tampeniile pe care le fac eu decat cele facute de altii vis a vis de mine.
Din pacate pentru doamna de la secretariat, mi-au iesit coarnele prin par..Nu are rost sa reproduc vreun fragment. In plus, nu stiu daca e legal sa vorbesti sau sa scrii asa..:D

Seara s-a terminat in compania unor prieteni si cu o plimbare la Sibiu!
Uitasem cat imi place sa ma plimb..Mi-am amintit aseara!

Duminica seara, cand toata lumea doarme in mod firesc, ne-am strans la un pahar in cinstea prietenei mele, Madalina. Mada a plecat ieri din tara... 
Si a fost un pahar de dimensiunea mai multor pahare..am asezonat vinul si digestivul cu un morman de dulciuri..si am tinut-o asa pana dimineata.
Dupa doua ore de somn, m-am trezit. Nu era tocmai placuta senzatia de sticla-n ochi si stomac in gat, dar am trecut si peste asta! Sunt fetita mare!
Ne-am savurat cafeaua impreuna si am luat-o din loc, cu promisiunea de a ne vedea  mai tarziu.

Prin urmare, luni am fost ca si impaiata. Abia mergeam pe strada. 
Oboseala s-a strans si si-a pus amprenta binisor asupra actiunilor mele.
Dezorganizare totala, lene cronica si daca mai adaugi si nervii de la secretariat, analizele medicale si altele, iti dai repede seama ca nu asta e directia buna.
Asa ca am dormit 9 ore. Ca sa recuperez. Nu simt ca am recuperat ceva, dar fizic sunt mult mai bine.

Gata! M-am plans destul! :)


Stiti..imi place sa fac greseli..paradoxal, dar chiar imi place. 
Cele mai bune invataturi le-am tras din gafele pe care le-am facut EU.
Si nu de mult, am facut una monumentala.
Am judecat rapid si fara sa-mi folosesc creierul (mi s-a parut ca inima e suficienta in toata povestea asta) un om care a fost sincer cu mine. Poate brutal de sincer, desi a fost dorinta mea sa fie asa..
Fiind slaba, nedorind sa accept realitatea, am luat-o prin porumb si am facut niste afirmatii (chiar si aici , pe blog) care nu-si aveau rostul. Au vorbit doar frustrarile si nesiguranta din mine. 
Dupa o discutie de bun simt si scuzele de rigoare, m-am simtit mult mai bine. Sper ca nu exista resentimente nici din partea cealalta..

Asa ca, da...imi cade bine sa fac greseli. Mai ales cand am oameni suficient de rabdatori, de intelegatori si de destepti care sa-mi arate ca am dat-o-n bara.

Mi-a spus o povestioara.. " (...) la trecerea peste calea ferata, uita-te de 100 de ori si treci
o singura data.." 
Trageti voi concluziile!

Eu sunt omul care danseaza intre sine..de obicei ma feresc din fata trenului in ultima secunda..
Asa ca ii multumesc! :)

Gata cu lenea! Mi-am terminat cafeaua! Ma tunez nitel, trag o fuga la ITM (sper sa fie mai eficienti astia..altfel ma gandesc serios sa-mi iau permis de port-arma..) si apoi ma voi opri la cafeaua de pranz in cea mai frumoasa cafenea din oras, Kafe Pub..

O zi peste asteptari va doresc!

Pe curand!

P.S. Sfatul pe care l-am primit il impartasesc cu voi...Gandeste de 10 ori, vorbeste o singura data..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu