miercuri, 22 mai 2013

Wishlist..;)



Acasa..in sfarsit..

Am adormit tarziu noaptea trecuta..m-au framantat niste ganduri. Nu stiu ce fel de ganduri, am uitat pana dimineata..poate ca nu erau asa importante daca le-am uitat atat de repede...sau erau, dar le-am sufocat si ingropat in spatele casei..in gradina..in pamant.

Vantul m-a trezit. Suiera ingrozitor..mi-au si trecut deja prin cap imagini cu paru-mi zburand in toate partile..ma rugam sa nu ploua..macar atat.

Dupa sfantul tabiet de dimineata , adica spalat, machiat, cafea..am plecat spre scoala..
Miercurea, o data la doua saptamani, avem un seminar..Seminar care n-as putea spune ca-mi aduce nu stiu ce informatii suplimentare..dar daca e in programa, ne conformam.
De 4 ani avem acelasi cadru didactic..o femeie faina, dar deseori aroganta si tafnoasa, fara vreo baza..
Si ca de obicei, cand sa inceapa discutia, ca doar de aia e seminar, fiecare avea tot altceva de facut..
Ma uitam prin sala de curs..una desena, una se incheia la nasturi, alta-si tocea varful degetelor scriind de zor sms-uri..
Cand se intampla asa, de obicei ne da lucrare de control. 
Ma umfla rasul de fiecare data...am 30 de ani, imediat..Ma pedepsesti dandu-mi extemporal?!

Si numai ce aud..." Scoateti o foaie de hartie..."
Bun asa! Era previzibil..
Ma cautam de un pix prin geanta ticsita de prostii..am gasit si foaie intre timp...

Profesoara continua.."Scrieti-va numele intreg, grupa, anul si data de azi.."

Daaa! Stiiiim! Ne dai lucrare la fiecare seminaaaar!

Cand toata sala a incuviintat ca e pregatita, a urmat intrebarea...

"Cum te vezi peste 10 ani?"

Rahat. Ma dispera intrebarea asta! Ma dispera si la interviuri! Ma dispera peste tot!

In stilu-mi caracteristic, am inceput sa scriu..

" In primul rand, ma vad mai batrana cu 10 ani. Mai tanara, slabe sanse! Inca sper ca stiinta va descoperi elixirul tineretii si al vietii fara de moarte. Desi nu-mi doresc copii in momentul de fata (pentru ca nu-s destul de responsabila si sunt foarte comoda ), probabil ca o sa am..un baietel si o fetita. Pe fetita o s-o cheme Eva. Pe baiat, sa hotarasca taica-sau. Si daca tot a venit vorba despre asta, o sa am un sot iubitor si grijuliu. Si puternic..." Si am continuat cu planurile pentru viata profesionala..

Am strans foile. Profa le-a pus intr-un plic si am convenit sa le citim la intalnirea de 10 ani..
M-au incercat niste sentimente stranii..mi-au dat lacrimile, dar eram fericita..m-am emotionat, apoi mi-am revenit..si tot asa, pana la sfarsitul seminarului.

Cred ca am o problema. Pana azi, la acest seminar care nu m-a impresionat niciodata, eu nu m-am gandit ce fac cu mine. 
Viata mea a mers si merge un pic din inertie..n-am niciun plan. Absolut niciunul. N-am pentru ca nu mi-am facut. Nu fac de fel..
Imi programez chestii mici pentru durate scurte, le fac. Apoi altele..si tot asa..nu mi se pare rau nici in felul asta..dar cand a fost vorba sa-mi organizez viata la modul ipotetic pentru un deceniu, am dat din cliseu in cliseu..familie, copii, job. 

Oare asta ne dorim toti? Sau asa am fost educati?

Nu stiu daca vreau copii. Nici sot nu stiu daca vreau. Iar job..nu are rost sa mai spun..

L-am rugat pe tati sa-mi faca o cafea..ma doare capul, sunt obosita si trebuie sa ma apuc de invatat. 
Cat voi bea cafeaua, o sa fac o lista cu ce-am de gand in urmatorul an. Nu 5, nu 10..12 luni..
O voi tine in portofelul pe care tocmai l-am primit de la ai mei si o s-o citesc din cand in cand.

Am facut asta acum ceva timp. Scrisesem pe ea lucruri mici..permis auto, o alta placa de par, laptop, sa ma mut singura, etc..
Toate s-au intamplat..cand am gasit listuta, aveam deja alta placa, stateam singura si imi butonam laptopul..Deci, merge! 

Lista noua va cuprinde si un iubit..imi doresc un iubit..frumos, istet si amuzant.

Voi ce va doriti? V-ati gandit?

Toate bune! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu